‏1391/03/25
مهدی
‏1391/02/19
ممنون عالی میشه راستی خود به خود ارتقائ پیدا میکنه
پاسخ عصر پادشاهان
به محض آماده شدن سرورهای جدید و انجام تست های کامل روی آنها، بازی به صورت کامل به سرورهای جدید منتقل می شود و ما سعی می کنیم با کمترین زمان قطعی ( شاید حدود یک ساعت ) کلا همه چیز را به کلاستر جدید منتقل کنیم. بازیکن ها نیاز به هیچ تغییری ندارند.
سعید
‏1391/02/22
سلام.لطف مشکل بر نگشتن لشکرها بعد از حمله هم حل کنید.الان 15 تا لشکر من همینجور تو راه موندن وثانیه شماره کنار با علامت منفی در حاله شمارشه.برای یکیشونم که قاصد فرستادم زده 9 ساعت بعد برمیگرده.در صورتی که رفتنش 9 دقیقه بوده ومثله اینکه از دیروز لشکر همینظور در حاله حرکت بوده.لطفا این مشکلو حل کنید چون این اتفاق برای چندمین باره که برام میافته
پاسخ عصر پادشاهان
متاسفانه این مشکل زمانی رخ می دهد که سرور به دلیل مشکل سخت افزاری ( ناسازگاری RAM ) به صورت ناگهانی ریست می شود. انشاالله با انتقال بازی به سرورهای جدید، این مشکل ها به صورت کامل مرتفع خواهد شد.
یوسف
‏1391/02/22
سلام خسته نباشید.بازم بازی دچار یه سری اختلالات شده.دلیلش چیه؟
پاسخ عصر پادشاهان
بله، سحر 22 ام یکبار دیگر سرور به دلیل همین مشکل سخت افزاری ریست شده بود. الان همه چیز کاملا در وضعیت عادی می باشد
سعید
‏1391/02/22
چرا من نیرو هایی که فرستادم نرسیدن و زمان رسیدنشون منفی شده ؟؟؟ لطفا یکی به من جواب بده!!
پاسخ عصر پادشاهان
مشکل برطرف شده است
ali
‏1391/02/22
زمان هاي ارتقا منفي ميشه و ارتقا انجام نميشه لطفا يه فكري بكنيد با اين همه تبليغ و كاربر اين همه اشكالات تو بدجوري تو چشم ميزنه
پاسخ عصر پادشاهان
دوست عزیز مشکلات سخت افزاری واقعا خارج از کنترل ماست. سرورها در کانادا می باشند و دسترسی ما تنها از طریق دیتاسنتر است. ما سرورهای جدید را در آلمان گرفته ایم، اما انتقال کل کلاستر بازی های و کلیه سرورها عملیات بسیار زمان بری است. البته امیدواریم انشاالله تا یک شنبه همه سرورها را به کلاستر جدید در آلمان منتقل کنیم.
مهدی هوشیار
‏1391/02/27
سلام به تیم خوب عصرپادشاهان خسته نباشید میگم... از زحماتی که میکشید کمال سپاسگذاری را دارم...
پاسخ عصر پادشاهان
لطف دارید
amir ...
‏1391/02/28
سلام به خاطر زحمت هاتون ممنون راستی با این همه استقبال از بازی قصد ندارید در مورد سرور چهارم اطلاعاتی بدید من و خیلی ها بی صبرانه منتظر سرور 4 بازی هستیم.
پاسخ عصر پادشاهان
سرور چهار در نیمه های خرداد فعال می شود. البته پیش ثبت نام آن زودتر شروع می شود. در وبلاگ و بخش اخبار اطلاع رسانی خواهیم کرد.
یاسین
‏1391/02/30
سلام تو سرور2 کی تسخیر شهر با مشاور ازاد میشه...زمان دقیقش...با تشکر
پاسخ عصر پادشاهان
سوالات خود را در انجمن و یا بخش پشتیبانی مطرح نمایید.
پسر ایرونی
‏1391/03/06
سلام خیلی حال کردم .انشاالله حمه ی بازیکنان بتوانند دراین بازی پیروز شوند. ممنون از زحماتتان.
Mehrdad
‏1391/03/10
آقا تو رو به خدا يه راه حل راحت تر براي كسب سكه رايگان بزاريد. مثلا هر اتحادي كه پيششرفت كرد به اعضاي اون اتحاد نفري5سكه بدين. اين جوري بازيكنان بيشتري بازي ميكنن!
پاسخ عصر پادشاهان
به قسمت کسب سکه رایگان در منوی قابلیت های ویژه مراجعه نمایید
محمد
‏1391/03/13
چگونه نام کاربری راتغیر بدیم
پاسخ عصر پادشاهان
نام کاربری قابل تغییر نمی باشد.
مهدی
‏1391/03/19
سلام خسته نباشید مخواستم بدونم آیا درسته که این بازی توسط ایرانی ها ساخته شده؟ اگر جواب مثبت هست پس چرا اصل سرور در خارج هست؟
پاسخ عصر پادشاهان
عصر پادشاهان یک بازی کاملا ایرانی و تولید استودیو بازی سازی توسعه سامان می باشد. به دلیل ترافیک و پهنای باند بسیار بالای مصرفی سرورهای بازی امکان میزبانی آنها در این به دلیل هزینه بسیار بالای پهنای باند در ایران وجود ندارد. ما هم امیدواریم بتوانیم در صورت همکاری ارگان های ذیربط سرورهای بازی را به ایران بیاوریم.
محسن
‏1391/03/25
سلام شما حداقل یه پیام جمعی میزدین واین مشکل رو اعلام می کردین با تشکر
پاسخ عصر پادشاهان
این مشکل در همان تاریخ ۱۷ اردیبهشت به بازیکنان اعلام شد.

ثبت نظر

از طریق فرم زیر می توانید نظرات خود نسبت به این مطلب را برای ما ارسال نمایید. دقت کنید که این قسمت برای مطرح کردن سوالات و مشکلات شما در مورد بازی نیست و برای پیگیری مشکلات خود در مورد بازی، می توانید از انجمن بازی و یا قسمت پشتیبانی که آیکن آن در پایین صفحه در داخل بازی موجود است، اقدام نمایید.

captcha

در صورتیکه نوشته شما غیر مرتبط با این مطلب و یا در حوزه پشتیبانی باشد، بررسی نخواهد شد