سرانجام با رسیدن روزهای آخر سرور یک، گینگیزها کتیبه افسانه ای خودشان را از سرزمین های دور به همراه لشکریانی انبوه به سمت شهرهایشان حرکت داده اند و به زودی کتیبه جاودان به بازی وارد خواهد شد.

کتیبه جاودان بزرگترین افتخار در سرور می باشد ( البته در سرورهایی که از نوع episode one هستند). و یک قهرمان بزرگ می تواند با شکست گینگیزها، کتیبه را تصاحب نموده و اسم خود را برای همیشه در کتاب افتخارات عصر پادشاهان ثبت نمایید.

چند نکته:
۱- تنها یک کتیبه جاودان در هر سرور وجود دارد.
۲- بازیکن ها می توانند با تخریب خزانه و داشتن شرایط لازم، این گنجینه را به دست بیاورند.
۳- هر سه روز یکبار مکان کتیبه بین شهرهای گینگیزها عوض می شود

شرایط لازم جهت تسخیر کتیبه:
- بازیکن باید با  لشکریانی انبوه به شهر گینگیزها حمله نماید و تمامی گینگیزها را نابود نماید. در زمان پیروزی باید حداقل 7 قهرمان و 13 مشاور در لشکریان مهاجم زنده باشند.
- بازیکن باید در سایر شهرهایش حداقل یک کلید طلایی و یا 3 کلید نقره ای داشته باشد. (این مورد در سرورهای مختلف متفاوت می باشد. به طور مثال در سرور یک ایران این گزینه نیاز نمی باشد)
- در ضمن بازیکن باید در شهری که لشکر از آنجا اعزام شده اند، خزانه خالی سطح ۲۰ داشته باشد.
- پس از لشکرکشی و به محض رسیدن کتیبه به شهر بازیکن، زمان شمار خاتمه بازی و  آرشیو کتیبه آغاز می شود. این گنجینه ارزشمند به صورت خودکار بعد از 24 ساعت که در خزانه شهر بماند، آرشیو خواهد شد و آن بازیکن مالک کتیبه جاودان خواهد شد.

تذکر: اگر بازیکن همه گینگیزها را بکشد و خزانه را تخریب کند، اما یکی از شرایط را نداشته باشد، کتیبه را بدست نمی آورد و کتیبه به صورت خودکار به شهر دیگر گینگیزها منتقل می شود.

حالا باید منتظر باشیم و ببینیم کدام قهرمان بزرگ در سرور یک مالک جاودان کتیبه خواهد بود.

آخرین اخبار: (۱۳ خرداد) پس از ساعت ها جنگ و تلاش ، کتیبه جاودان در  سرور یک توسط یکی از بازیکنان تسخیر شد و حالا این قهرمان بزرگ و هم اتحادی هایش باید با تمام توان از این گنجنیه ارزشمند به مدت 24 ساعت نگهداری نمایند تا برای همیشه به اسم آنها آرشیو شود. سرور یک ساعاتی پر از التهاب را سپری می کند و در هر لحظه تعداد زیادی ارتش و سرباز در حال جابجایی می باشد.

کتیبه جاودان تسخیر شد: (۱۴ خرداد)
همانطور که می دانید در این روزها نبرد سنگینی در سرور برای کسب کتیبه جاودان و شکست گینگیزها در حال انجام بود و سرانجام ساعت ۴ صبح روز ۱۳ خرداد، لشکریان محافظ کتیبه جاودان با یک حرکت تیمی بسیار با شکوه از سوی اتحاد "پیمان برادری" نابود شدند و بازیکن Faravar توانست با لشکریان خود خزانه گینگیزها را نابود نماید و کتیبه جاودان را به شهر خود انتقال دهد. با رسیدن این کتیبه به شهر Faravar بیست و چهار ساعت دفاع از این گنجینه با ارزش آغاز شد و در سحرگاه ۱۴ ام خرداد کتیبه برای همیشه به اسم FaraVar و اتحاد"پیمان برادری" ثبت شد.
این افتخار بزرگ را به این دوستان و به خصوص به آقای Faravar تبریک و شادباش عرض می کنیم.
به زودی لیست کامل برگزیدگان و قهرمانان سرور یک در سایت رسمی اعلام خواهد شد.

javad
‏1391/03/06
avalan tashakkor mikonam baray in harkate edalat mehvare shoma ye soalam daram mishe to 2 marhale baray gereftane katibe eghdam kard yani yebar hamle kard va niroharo zad va badesh ba ghahremana katibaro gereft lotfan tozihe kameli bedid mamnon
پاسخ عصر پادشاهان
بله. می توانید در چند مرحله لشکرکشی کتیبه را به دست بیاورید. البته باید فاصله لشکرکشی ها کم باشد، زیرا هر ساعت یک درصد به جمعیت گینگیزهای محافظ کتیبه افزوده می شود.
javad
‏1391/03/08
تذکر: اگر بازیکن همه گینگیزها را بکشد و خزانه را تخریب کند، اما یکی از شرایط را نداشته باشد، کتیبه را بدست نمی آورد و کتیبه به صورت خودکار به شهر دیگر گینگیزها منتقل می شود. in matlabo bishtar tozih bedid va ageh mishe mesal bezanid
پاسخ عصر پادشاهان
خیلی واضح است. اگر شما خزانه را خراب کنید ولی شرایط تسخیر کتیبه را نداشته باشید، این کتیبه به شهر دیگر گینگیزها منتقل می شود.
یوسف
‏1391/03/09
مگه ما میتونیم بفهمیم گنجینه کجاست؟
پاسخ عصر پادشاهان
بله، باید از شهرهای گینگیزها جاسوسی نمایید.
javad
‏1391/03/10
age mishe niroy darone shahre katibaro khayli ziyad bezarid ta har kasi natone bedastesh biyareh va hagh be haghdar berese va mesle klide talaei nashe ke hagh be shanc dar resid mamnon
محمدحسین
‏1391/03/13
من تبت نام کردم اما وقتی می خوام برم تو بازی نمیشه یکاری کن تا بتونم بیام اینترنتمم پر سرعت
پاسخ عصر پادشاهان
مشکل تون را با بخش پشتیبانی داخل بازی و یا ایمیل support @ kingsera.com مطرح نمایید.
bazikon
‏1391/03/11
agha pas chi shod in javidan nayomad ke ma mikhaim berim mosaferat age emroz ya farda nemiyad ma berim va bargardim mamnon
پاسخ عصر پادشاهان
کتیبه جاودان در سرور یک از روز 5 شنبه 11 خرداد، آزاد شده است
شزایط تسخیر آبادی
‏1391/03/12
سلام برای تسخیر آبادی باید چهکار کنیم چه مقدار نیرو یا جاسوس یا قهرمان نیازه یه توضیح جامه قرار بدین ازش کپی کنیم
پاسخ عصر پادشاهان
در قسمت مربوطه توضیح داده شده است. اما با جاسوسی می توانید اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایید.
شاهین
‏1391/03/12
سلام من خیلی وقت نیست دارم بازی میکنم ولی این بازی برتری های زیادی نسبت به هم سبک هاش داره میخواستم بگم که چرا سازنده های بازی بازی فکری های بیشتر نمیذارن؟؟ یا مثل چند تا بازی آنلاین دیگه قابلیت چت رو قرار نمیدن؟؟؟ یه سوال دیگه... تصاویر این بازی از یازی استراتژی Stronghold2 برداشته شده دیگه؟؟؟؟؟؟
پاسخ عصر پادشاهان
در عصر پادشاهان دائما امکان جدید اضافه می شود. همیشه منتظر امکانات و موارد جدید باشید.

کارکترهای بازی عصر پادشاهان ( Episode 1 ) به سفارش ما در استودیو مدیوال ورد آلمان انجام شده است که شما اسم سایت ما را در رزومه آن شرکت می توانید مشاهده نمایید. البته طراحی پوسته و رابط های کاربری در ایران و در واحد گرافیک استودیو بازی سازی توسعه سامان انجام شده است.

البته طراحی های مربوط به Episode 2 کاملا در خود استودیو بازی سازی توسعه سامان انجام شده است که به زودی در اینترنت از آن رونمایی خواهد شد.
soper
‏1391/03/12
عصر پادشاهانم یک چیز کم داره اون هم تفنگ است اون رو هم به کار بیندازید77
پاسخ عصر پادشاهان
تفنگ ! 
وحید
‏1391/03/14
وقت بازی های افکار 90 ثانیه و خیلی زیاد است . این وقت را به 30 ثانیه کاهش دهید جهت افزایش جذابیت و عدم خستگی .
farzad
‏1391/03/14
سلام میگم ما از کجا بفهمیم که کتیبه تو کدوم شهر گنگیزها وجود داره
پاسخ عصر پادشاهان
جاسوس های خود را ارسال نمایید
sajad
‏1391/03/13
سلام به شما می خواستم انتقادی بکنم از بازی البته این رو هم بگم که محیط بازی خیلی زیبا هست اما سرعت بسیار طاقت فرسا است اگه می شه تجدید نظری بنمایید با تشکر
پاسخ عصر پادشاهان
اگر منظورتون از سرعت، زمان ساخت نیروها و ساختمان هاست که باید خدمت شما عرض کنیم که زمان ها در بازی های استراتژیک با سایر بازیهای کامپیوتری فرق می کند. زیرا بر اساس دنیای واقعی می باشند و قرار است بازیکن هادر یک دوره چند ماهه به اهداف بازی برسند.
یوسف
‏1391/03/14
یک سوال این آقایی که برنده شده چقدر نیرو داشته؟
پاسخ عصر پادشاهان
این بازیکن بیش از 30 شهر داشته است و در ضمن در بیش از 30 لشکرکشی تونست با همکاری سایر هم اتحادی هایش کتیبه را کسب نماید
یاسین
‏1391/03/14
سلام می خواستم یه انتقادی بکنم تعداد نیرو های گینگیز ها خیلی زیاده طرف میاد با بیش تر از 1 میلیون نیرو حمله می کنه سربازاش همه از دم دیغ میگذرن در این بازی حداقل 5,6 نفر این نیرو رو دارن این انصاف نیست که یه اتحاد حمله کنه از 80 تا 75 تاش شکست بخوره تا یه نفر بیاد برنده بشه و همه جایزه به اون داده میشه یعنی تلاش 75 نفر به باد میره. با تشکر از تیم مدیریت بازی عصر پادشاهان
پاسخ عصر پادشاهان
تعداد گینگیزها محافظ کتیبه بر اساس یک فرمول بر اساس میانگین توان جمعی 100 همر اول سرور تعیین می شود. در ضمن کسب کتیبه و محافظت از آن یک کار تیمی است.
del baste
‏1391/03/14
akhe chera vaqte maro migirid bezarid yezare darsam bekhonim
پاسخ عصر پادشاهان
درس اولویت اول است. ما هم قابلیت غیر فعال کردن موقتی اکانت (استراحت) را برای همین برای بازیکن ها گذاشته ایم.
یوسف
‏1391/03/15
یک سوال آیا گینگینزها هم به شهر ما حمله میکنن؟
پاسخ عصر پادشاهان
بله
امیر فواد
‏1391/03/16
باسلام بازی واقعا عالیه ولی یه چیز بد داره بیشتر چیز ها باسکه است و بخش هایی که قول میدی 60ماه بعد راه می افته
پاسخ عصر پادشاهان
ضمن تشکر از لطف شما، باید خدمتتون عرض کنیم که در بازی بیشتر از 90درصد از بازیکن ها کلا بدون سکه بازی می کنند. در ضمن ما چه موردی را قول داده ایم و با 6 ماه تاخیر راه افتاده !!!! راستی کلا بازی ما هنوز تازه 6 ماه است که در ایران راه افتاده است.
یوسف
‏1391/03/16
چرا توی سرور ایران ماجراجویی برای قهرمان وجود ندارد؟
پاسخ عصر پادشاهان
با توجه به زمانبندی امکانات سرور فعال خواهد شد.
سید محمد صالح هاشمی
‏1391/03/16
چقدر خوبه که شما انقدر پشتیبانیتون خوبه و به تمام سوالات حواب میدید؟ من خبرنگار گیم ایمگ هستم شما در نمایشگاه بازی های رایانه ای هم حضور دارید؟
پاسخ عصر پادشاهان
بله، قلعه بزرگ عصر پادشاهان در نمایشگاه میزان بازیکنان عزیز خواهد بود.
saa
‏1391/03/18
سلام چه جوری میشه بازی کرد؟ ممنون
پاسخ عصر پادشاهان
سوالات خود را در انجمن مطرح نمایید.
یوسف
‏1391/03/18
سلام چطوری میشه فقط با قهرمان یک شهرو تسخیر کرد؟
پاسخ عصر پادشاهان
نمی شه :-))
mje.2022
‏1391/03/19
واقعا بازی زیبایی ساختین.من بازی های استراتپیک زیادی انجام دادم مثل تراوین ولی این بازی یه چیز دیگست. خیلی ممنون
پاسخ عصر پادشاهان
لطف دارید
یوسف
‏1391/03/18
سلام لطفا بازی های نبرد افکارو انتخابی بکنینن
godofwar
‏1391/03/19
sslam bargozidegane server1 pas key moarrefi mishan aya server tamom shode ya hanooz edame dare
پاسخ عصر پادشاهان
بازی روز 15 خرداد خاتمه یافت و برگزیدگان معرفی شده اند. لیست کامل در s1.kingsera.ir از همان روز درج شده است.
katibeh
‏1391/03/20
JAYEZE ETTEHADE BARTAR CHI HAST VA KLIDE NOGHREHI ARSHIV SHODE JAYEZASH CHI HAST LOTFAN DAR SORATE EMKAN DAGHIGH BEGID BA TASHAKKOR
پاسخ عصر پادشاهان
به اتحادهای برتر تندیس مخصوص اتحاد ها اهدا می شود.

به مالکین صندوقچه و کلید نقره ای آرشیو شده نیز جوایزی نقدی و غیر نقدی با ارزش 100 هزار ریال الی یک میلیون ریال پرداخت می شود. جوایز بر اساس کد کلید و صندوچه ای که تسخیر شده است پرداخت می شود. البته ما در حال پیگیری با چند کارخانه و مجموعه بزرگ هستیم که جوایزی دیگری را نیز به قهرمانان سرورهای عصر پادشاهان در کنار جوایز ما اهدا نمایند . به عنوان حامی در مراسم های ما حضور داشته باشند.

sorena .
‏1391/03/20
salam lotfan age mishe bozorgtarin hamer va bozorgtarin nabardo ham ezafeh konid be on liste nahaeiton ba tashakkor
پرهام
‏1391/03/23
سلام و ضمن تشکر برای بازی بسیار خوبتون ببخشید که من سوال بی ربط میپرسمولی در قابلیت های ویژه وقتی می خواهم شارژکنممینویسد اشکال در عملیات بانکی ویاوارد میشود ولی بعد از پر کردن فیلد ها وزدن دکمه ی پرداخت باز هم همان نتیجه میشود لطفا من را کاملا اگاه کنید خیلی ممنون
پاسخ عصر پادشاهان
این مربوط به غیر فعال دروازه پرداخت بانک پارسیان و یا مشکل در پرداخت شما می باشد. با اطلاعات بیشتر با پشتیبانی تماس بگیرید.
mirror
‏1391/03/23
server jadid key ahaz mishe?
پاسخ عصر پادشاهان
در تیر ماه. البته سرور چهار که تازه راه اندازی شده است
سید محمد
‏1391/03/26
سلام من در سرور سه هستم از چه زمانی می تونیم کتیبه جاودان رو تسخیر کنیم؟
پاسخ عصر پادشاهان
هر وقت کتیبه وارد بازی شد.
lord benyamin
‏1391/03/29
baze jalabi hastash
محمد مهدی
‏1391/04/16
وقتی به شهری جاسوس می فرستیم زودشناسایی وکشته می شوند.چگونه کاری کنیم تا جاسوسان ماکشته نشوند.
پاسخ عصر پادشاهان
باید تعداد جاسوسان شما از جاسوسان مدافع بسیار بیشتر باشد.
jjkgdfg
‏1392/12/02
سلام می خواستم بدونم که وقتی یکی به ما حمله میکنه چگونه جلوشو بگیرمیم که نه سربازا از بین برن و نه منابع از بین برن؟؟؟

ثبت نظر

از طریق فرم زیر می توانید نظرات خود نسبت به این مطلب را برای ما ارسال نمایید. دقت کنید که این قسمت برای مطرح کردن سوالات و مشکلات شما در مورد بازی نیست و برای پیگیری مشکلات خود در مورد بازی، می توانید از انجمن بازی و یا قسمت پشتیبانی که آیکن آن در پایین صفحه در داخل بازی موجود است، اقدام نمایید.

captcha

در صورتیکه نوشته شما غیر مرتبط با این مطلب و یا در حوزه پشتیبانی باشد، بررسی نخواهد شد