‏1391/01/21
JEN
‏1391/01/14
SLM KHASTE NABASHI..VAGHEAN MERC..TASHAKOR MIKONAM AZ ZAHMATE SHOMA..VAGHEAN MANO DOOSTAM DARIM AZ BAZI LEZAT MIBARIM..ISHALA ROOZ BE ROOZ TOO KARATOON MOVAFAGH TAR BASHID
King.Ston
‏1391/01/14
سلام من یکی از قربانیان این توطئه شدم. من از 12 فروردین شروع به بازی کردم و بازی بسیار خوبی هم بود از نظر من ولی توسط یکی از همین افراد در عرض دو ساعت کل زحمتم از بین رفت. من ایام عید بخاطر وقت فراغت که داشتم خیلی پیشرفت کردم هم من و هم بقیه بچه ها. من عضو اتحاد جدید TEN-B بودم. یکی دیگه از بچه های اتحاد ( جیگیلی) هم که بازیکن خیلی خوبی بود و فرمانده اتحاد بود وقتی برای شکایت از حمله بهش مراجعه کردم اکانتش حذف شده بود. من با 400 جمعیت چطور در مقابل دو نفر که هردو هم منجنیق و دژکوب داشتن چطور مقاومت میکردم؟ همه زحمتم از بین رفت. خواهش میکنم برای حمله یه رنج یا فرمول یا محدودیت خاص قائل بشین. مثلا شخصی با جمعیت 1000 فقط بتونه برای حمله یه محدودیت داشته باشه. فقط بتونه به کسانی حمله کنه که حداقل 800 و حداکثر 1200 جمعیت داشته باشه. البته این فقط یه مثال بود. این طرز حمله متاسفانه باعث میشه کاربران به نوعی اخلاق نامطلوب هدایت بشن که حتی توی زندگی واقعیشون یاد بگیرن هر جا ضعیفی بود باید زیر دستشون له بشه بجای اینکه بهشون کمک بشه. برای جذاب کردن بازی و یکنواخت نبودن اون میشه یه شمشیر طلایی رو قرار داد که همه اتحادها برای اون با هم بجنگن. اینجوری بازیکنای قوی به جای اینکه ضعیف کشی کنن سعی میکنن فعالیت بیشتری بکنن و با قویتر از خودشون بخاطر اون شمشیر مبارزه کنن. اینجوری میشه بازی رو از رکود دراورد. شما میگی من این همه وقت گذاشتم و نابود شدم با این اینترنت افتضاحی که ما داریم تا یه صفحه لود بشه ایا این حق من بود ؟؟؟ ناگفته نمونه من یه مقداری هم شارژ ولی داشتم که نشد ازش استفاده کنم خوشبختانه بسیار نا چیز بود ولی کاشکی یجوری برنامه ریزی میکردین که یه شهر کامل نابود نشه و همیشه حداقل منابع مثلا از هر منبع 100 همیشه حتی در از بین رفتن کامل شهر باقی بمونه که بشه دوباره شهر رو بنا کرد. با تشکر اگه جواب من رو به ایمیلم بدین ناراحتی از دست دادن زحمتم برطرف میشه.
پاسخ عصر پادشاهان
سلام

1- ما در الگوریتم جنگ جدید که در حال توسعه آن هستیم، به صورت هوشمندانه یکسری محدویت های برای حمله به ضعیفتر ها قائل شده ایم.

2- اگر شما شهری را پایتخت خود انتخاب کنید، منابع و شهرداری آن تنها تا سطح 1 تخریب می شوند و شهر شما کاملا نابود نمی شود.

3- اگر شما مقداری سکه در اکانت خود دارید، می توانید درخواست دهید تا این مقدار به اکانت دیگری در سرور دیگری و یا همین سرور منتقل شود. به اکانت خودتان لاگین کنید و از قسمت پشتیبانی درخواست بدهید.

موفق باشید
King.Ston
‏1391/01/14
ببخشید تاریخ شروع بازی من 12 اسفند بود که اشتباه گفتم 12 فروردین و دیروزم نابود شد. با تشکر
پاسخ عصر پادشاهان
اگر شهر قبلی شما کاملا تخریب شده، شما یک اکانت جدید بسازید و از اکانت قدیمی خودتان درخواست انتقال سکه ها به این اکانت جدید را بدهید و بازی را در این اکانت جدید شروع نمایید
hamiddj
‏1391/01/15
موسوی چرا رفت ایا اون هم از همین بازی کن هابود
پاسخ عصر پادشاهان
ببخشید فعلا به صورت عمومی روی اسم بازیکن ها اعلام نظر نمی کنیم، تا بعد از اعلام رای از سوی دادگاه. اما متاسفانه در این چند روز گروهی به دلیل فریب این افراد حذف اکانت کردند که الان اکثرشون برگشته اند و درخواست بازیابی اکانتشون را داده اند و تیم فنی ما داره روی این مسئله کار می کنه که بتونه این اکانت ها را بازیابی کنند.
zedquan
‏1391/01/16
عجب بد هایی بودند!! آقا من خوره یه بازی آنلاین دیگه هستم. اما محیط بازیتونو خیلی دوس دارم. ضمنا آموزشتون رو اگه کامل تر میکردید خیلی بهتر بود. مثلا من الان نمیدونم موقع نبرد آیا سبک حمله هم وجود داره؟ مثل ... یا نه. بعد اگه پیام باز میذاشتین هم خوب بود. مثلا با سکه که الکی هی پیام ندن. در کل ممنون با آرزوی موفقیت.
پاسخ عصر پادشاهان
ممنون از نظرات و لطف شما
arbab
‏1391/01/16
mahdodiyate to in bazi nemishe gozasht chon sabke inbazi injori hast yani khale bazi nist ageh mahdodiyat bezaran bayad kollan sabke bazi ro ham avaz konan ke age inkaro nakonan bazikonan klidharo mifrestan to shahray kochik (ak 2 khodeshon) va kolli def mirizan tosh va ba khiyale rahat mikhaban
پاسخ عصر پادشاهان
ببخشید من متوجه نشدم که شما چه جوری محدودیتی منظورتون هست. می شه بیشتر توضیح بدهید
ارش
‏1391/01/17
تقصیر خودتونه.. توی بازی های دیگه اگه فقط اسم یه بازی دیگه رو بیاری چن روز محرومت میکنن..و اگه تکرار بشه اخراج.. خوبی که از حد بگذرد/نادان خیال بد کند..
پاسخ عصر پادشاهان
راستش ما دیدیم، شرکت ایرانیه، گفیم که معرفی بشه، جای دوری نمی ره و هموطن ما هستند.

اما نمی دونستیم کار را به اینجا می رسونند.
ASHKAN2726
‏1391/01/18
سلام2 تا سوال داشتم 1- بازي نبرد افكار من 2 بار كامل فعال نشد و 4 امتياز از دست دادم 2- اگر كسي سكه نداشته باشد اميدي به بردن جايزه هم نبايد داشته باشد؟ اكبر سعيدي
پاسخ عصر پادشاهان
لطفا اینگونه سوالات را در انجمن و یا در پشتیبانی بازی مطرح نمایید. امتیازات بازی هایی که هنوز فعال نشده است، به شما باز گردانده می شود و در ضمن ما بازیکنی روی سرور یک داریم که الان جز بزرگان سرور است و تنها با غارت با یکی از بزرگترین بازیکنان سرور تبدیل شده است. سکه فقط باید تسهیل و تسریع در کار می شود و برای هیچ قسمت از روند پیشرفت شما اجباری نیست.

موسوی
‏1391/01/18
اگه واقعا اونیکه شما میگید باشه برای تمومشدن شبهات وارده به شما من هم میخوام اکانتم بازیافت بشه ولی باور کنید کسی منو به بازیهایهایی که گفتید دعوت نکرده غیر از اونایی که هنوز توی بازی هستند اگه مچشون رو گرفتید شما که پیامهای ارسالی از طرف اونا رو دارید چرا حذفشون نمیکنید که دیگه ادامه ندن
پاسخ عصر پادشاهان
آقای موسوی

1- شما باعث شدید که تعدادی از بازیکن های خوب سرور یک و سرور دو حذف اکانت کنند و کلی حقشون ضایع بشه. جالبه که هنوز هم در نگارش خود تجدید نظر نکرده اید و با هم می گید "اگر واقعا اونیکه که شما میگید".

2- اون افرادی که در بازی در حال تبلیغ و شایعه سازی بودند و برخی شون هنوز هم هستند، را نمی شه از بازی اخراج کرد، زیرا اولا مجددا همین مسئله را پیراهن عثمان می کنند که عصرپادشاهان اکانت ما را حذف کرد. در ضمن ساخت یک اکانت جدید در بازی چند ثانیه بیشتر زمان نیاز ندارد.

3- با توجه به تهمت ناروای شما به شرکت و خسارت های وارده به ما و تعداد زیادی از بازیکن ها، ما به شما اعتماد کافی نداریم و در ضمن شما باید ابتدا این خسارات را جبران نمایید. زیرا به جز ما، تعدادی از بازیکن ها نیز با ما تماس گرفته اند و از شما شکایت دارند و می خواهند ضررشان جبران شود.

4- برای ما تا دلیل دقیق کار شما مشخص نشود که چرا رفتید و حالا چرا می خواهید باز گردید و رابطه چند اکانت موسوی، جاسمین و . . . با هم چی بوده، امکان بازیابی اکانت شما وجود ندارد. برای ما و همه بازیکنان باید این قضیه به صورت کامل شفاف شود که واضعیت داستان چه بوده است ؟
موسوی
‏1391/01/19
در انجمن توضیح دادم لطفا پس از بررسی اکانت من رو برگردونید
پاسخ عصر پادشاهان
آقای موسوی ما متوجه منظور شما از این درخواست بازیابی نمی شویم. شما اگر ما و بازی ما را به تقلب متهم می دانید، چرا می خواهید مجددا وارد این بازی شوید ؟ !

آیا شما متوجه شده اید و قبول کرده اید که در بازی تقلبی نشده است ؟ و یا منظور دیگری از این درخواست دارید ؟

می شه لطف کنید برای ما و سایر بازیکنان، دلیل این درخواست تون و هدف تون از بازگشت به بازی را شفاف بیان کنید.
موسوی
‏1391/01/19
شما وکلیه وسئولین سرور سعی بر این دارید که به من و امثال من بفهمانید که ما گول چند نفر شیاد را خوردهایم و تحت تاثیر اینها حذف اکانت کردیم و پیرو حرفهای شما من درخواست برگشتن به بازی را دادم ووارد انجمن شدم که این را بفهمم چون من دوست ندارم مورد اجحاف قرار بگیرم وقتی متوجه شدم از طرف شما مورد اجحاف قرار گرفتم اکانتم رو حذف کردم و وقتی شما عزیزان فرمودید که جریان این بوده خیلی بهم برخورد که از طرف یک بازی کذایی مورد اجحاف قرار بگیرم چون اصولا از سوء استفاده متنفرم و گفتم اگه قرار باشه کسی از من سوء استفاده کنه من همه کار میکنم تا موفق نشه که این را درمورد کارهایی که قبلا کردم متوجه میشوید از این رو گفتم به بازی برگشته تا همه کار بکنم تا چهار نفر که یک بازی را راه انداخته اند و دارن به من میخندند رو مضحکه خودم کنم وبا قدرت به دفاع از این مسئله در بازی بپردازم البته این را شما جدیدا مطرح کردیدو من با اینکه به خیلی از سوالاتم پاسخ داده نشده ولی حرف شما را مبنی بر سوءاستفاده بازی فوق منطقی دیدم چون دقیقا به کپی از شما و البته مبتدیانه این بازی طراحی شده است فقط خدا کند مسئولین آن بازی بخاطر این نظرات شخصی من را مورد هجوم قرار ندهند
پاسخ عصر پادشاهان
برداشت ما از این صحبت شما این است که شما نیز خود را جز افرادی می دانید که توسط عوامل آن شرکت مورد اتهام، فریب خورده و با توجه به اتفاقاتی که رخ داد، شما حذف اکانت کرده اید ؟
پس شما نیز همانند سایر دوستانی که قصد دارند در شکایت ما از آن شرکت حضور داشته باشند، آمادگی دارید که علیه آن شرکت، دانسته های خودتان را در اختیار دادگاه بگذارید ؟
موسوی
‏1391/01/19
من با تمام قوا همراهتان هستم ولی بگویید آنها چه کسانی هستند که این کار را کردند چرا به خود من پیام ندادند چرا بلافاصله بعد از جریان من وارد بازی شدند اصلا از کجا خبردارشدن که این مورد در بازی ما اتفاق افتاده که سریعا به سوء استفاده از آن بپردازند واقعا جالبه برای من
پاسخ عصر پادشاهان
ما یکسری داده های کامل اعم از IP و شهر محل اقامت و ریز عملکرد این گروه جمع آوری کرده ایم. ولی تا قبل از اعلام نظر دادگاه، ما هیچ موردی را به صورت علنی اعلام نمی کنیم.
موسوی
‏1391/01/19
به من بگویید مکان وزمان دادگاه کی هست دل و زدم به دریا حالا که کتوجه شدم تمام اطلاعات بعد از حذف اکانتها موجود است باخیال راحت دنبال این قضیه رو میگیرم چون میدونم چقدر برای این بازی زحمت کشیدید فقط مورد اکانت من از قلم افتاد اون چی؟
پاسخ عصر پادشاهان
موضوع اکانت شما از قلم نیافتاده است. اما دو تا مساله وجود دارد:
1- از دو روز گذشته که شما در انجمن و وبلاگ بازی مجددا وارد شده اید، تعداد زیادی از بازیکنها با ما تماس گرفته و به شدت از حضور مجدد شما بعد از آن قضایا اظهار نارضایتی کرده اند. زیرا در آن دوره افرادی که با تحریک شما شروع به حذف اکانت کرده بودند، قبل از حذف اکانت به بازیکن های بزرگ حمله می کردند و بعد حذف اکانت می کردند و آن ماجرا خسارت هایی به برخی بازیکن های بزرگ سرور تحمیل کرد.

2- ما هنوز به اطمینان کافی نرسیده ایم که با حضور شما در بازی، باز با مشاهده یک جنگ عجیب، دوباره یک داستان جدیدی در سرور شروع نشود !! زیرا خیلی از بازیکن ها به اکانت موسوی مشکوک بودند چون تعداد شهرهای زیادی داشت و اگر در انجمن را نیز نگاه کنید، می بینید که خیلی ها از اینکه این اکانت آیا واقعا یک بازیکن است و یا توسط سرور اداره می شود، اظهار نگرانی کرده اند. حالا بعد از حدود 10 روز نبودن اکانت شما، ظهور مجدد آن باز کلی داستان و شایعه جدید را آغاز خواهد کرد.
محسن
‏1391/01/20
اگه بعضي ازكاربران هم شك نكنند بااين حرف وكارهاي شما به شك مي افتند؟؟؟؟؟؟
پاسخ عصر پادشاهان
با چه حرف و کاری دوست عزیز
eblis.007
‏1391/01/20
راستش من می خوام بگم من در سرور یک بازی می کنم و اسممeblis.007است راستش من به مشکل ساخت شهر بر خوردم یعنی همه ی شرایطرو دارم ولی وقتی روی منطقه ی خالی کلیک می کنم و بنا شهرو می زنم پیام قرمز که نشان دهنه ی کمبود چیزی است نمی اید و گزینه برای ساخت ندارم از بچه ها اتحادمان هم پرسیدم کمک کردن ولی نشد لطفا این مشکل رو رفع کنید
پاسخ عصر پادشاهان
دست عزیز این موارد را باید به بخش پشتیبانی بازی اعلام بفرمایید تا شما را راهنمایی کنند.
افشین
‏1391/01/21
با سلام من قصد جنجال یا اشوب رو ندارم اما دو تا مشکل اساسی دارم 1.طی دو مرحله نیروهایی رو که برای غارت فرستادم بس از بازگشت.بار اول 5000 و بار دوم 13000 کماندارم ناپدید شدن وقتی به واحد پشتیبانی نامه دادم جواب درستی بهم ندادن.البته بار اول بعد سه روز نیروهام رو برگردوندن اما بار دوم خبری نبود. 2. یکی از بازیکنهای سرور با اینکه کاملا میدنم تمام نیروهاش رو زد به دیوار اکانت دوستش و حذف اکانت کرد بعد از دو روز مجدداد اکانت خودش رو پس گرفت و جالب اینکه اکانتی رو پس گرفت که نیرویی بالای 1.7 میلیون داره.در صورتی که من با داشتن 100 دهکده و ساخت مرتب نیرو از اول سرور تا حالا نتونستم به این تعداد نیرو برسم.میشه یکی بمن بگه قضیه این بازیکن چیه.البته واحد پشتیبانی خیلی محترمانه در جواب سئوال من گفت به شما ربطی نداره
پاسخ عصر پادشاهان
سلام
1- افشین خان، می شه شماره تیکتی که در پشتیبانی زده اید و نیروهای شما به شما بازگردانده نشده است، را بفرمایید تا بررسی کنیم.
2- آن بازیکنی که شما می فرمایید توسط یک نفر دیگر اکانت اش حذف شده است و چون این مسئله بر اساس IP  به ما ثابت شد، لشکر ایشان را بهشون بازگردانیم. ما اکانت ایشون را براساس بکاپ چند ساعت قبلش بازیابی کردیم و بعد طبق اعلام خودشون متوجه این شدیم که فرد حذف کننده قبل از حذف اکانت ایشون به یکی از دوستان صمیمی ایشون یک حمله زده و بعد اکانت را حذف کرده است. ما هم منتظریم که بازیکن دوم که حمله به او انجام شده است، درخواست بدهند تا این جنگ در اکانت بازیکن اولی نیز اعمال شود. این دو نفر با هم دوست هستند و مشکلی ندارد و کارشون الان به صورت عادی در حال پیگیری است.
loghman
‏1391/01/21
سلام من مطالبی دارم درمورد حذف اکانت اقای موسوی اگه شما ها پیام های منو بخونین که به بعضی بازیکنان دادم مشاهده میکنین که بازیکنان صمیمی موسوی اظهار میکنن ما کاری کردیم که موسوی حذف اکانت کنه اگر اونا ناراضی هستن حق دارن در ضمن باید به اینم توجه کرد اگه کسی به بازی برگشته حق موسوی هم هست که برگرده من همش در ارتباط بودم حتی من جمعیت 200گندم خور داشتم اقا اسحاق یا جاسمین یا موسوی به پیام هی من جواب میداد اگه کمکی از دست من بر میاد در خدمتم سرور 1 نام کاربری :loghman باتشکر
پاسخ عصر پادشاهان
اگر اطلاعات مفیدی در مورد آن قضیه دارید برای واحد پشتیبانی ارسال نمایید.
با تشکر
amir 54
‏1391/01/21
سلام علت خرابی سرور یک (1) رو بفرمایید ...کی درست میشه
پاسخ عصر پادشاهان
تمامی سرورها فعال اند و هیچ گزارش خرابی در سیستم مانیتورینگ ما ثبت نشده است. اگر شما در بازی مشکلی دارید با واحد پشتیبانی مطرح نمایید

ثبت نظر

از طریق فرم زیر می توانید نظرات خود نسبت به این مطلب را برای ما ارسال نمایید. دقت کنید که این قسمت برای مطرح کردن سوالات و مشکلات شما در مورد بازی نیست و برای پیگیری مشکلات خود در مورد بازی، می توانید از انجمن بازی و یا قسمت پشتیبانی که آیکن آن در پایین صفحه در داخل بازی موجود است، اقدام نمایید.

captcha

در صورتیکه نوشته شما غیر مرتبط با این مطلب و یا در حوزه پشتیبانی باشد، بررسی نخواهد شد