همانطور که می دونید یکسری نرم افزارها یا به بیان بهتر بدافزارهایی وجود دارند که به صورت یک افزونه روی مرورگر شما نصب می شوند که ظاهرا وظیفه آنها انجام بخشی از کارهای شما به صورت ماشینی است و قرار است که به جای شما کلیک نمایند. اما در واقع در نقش یک جاسوس اطلاعات شخصی شما ( نام کاربری ها - رمز ها - مشخصات بانکی و . . . ) را ثبت و برای افراد نویسنده خود ارسال می نمایند.
چندی است که با گسترش طرفداران و بازیکنان عصرپادشاهان پای این کلاه برداران به بازی نیز باز شده است و با ارائه نرم افزارهایی که ساخت ارتش و یا ارتقاء ساختمان را به جای شما انجام می دهند، بدافزارهای خود را در اختیار بازیکنان قرار می دهند. تا کنون چندین مورد گزارش کلاه برداری از حساب بانکی، سرقت ایمیل و سرقت اطلاعات خانوادگی و شخصی در این زمینه داشته ایم. در واقع بازیکن به امید پیشرفت این ابزارها را روی مرورگر خودش فعال کرده است و پس از مدتی متوجه شده است که به طور مثال از کارت بانکی اش برداشت های مشکوکی می شود و با پیگیری قضایی متوجه وجود این بدافزار روی سیستم خودش شده است.

لازم به ذکر است که به طور کل استفاده از هر نوع نرم افزار جانبی اعم از افزونه های ماکرو ساز و یا کدهای گریزمانکی و  . . . در بازی عصرپادشاهان ممنوع است. زیرا:

1- این ابزارها (مخصوصا مواردی که ایرانی و برای بازی عصرپادشاهان نوشته شده اند) چون دقیقا به اطلاعاتی که شما تایپ می کنید ( همانند نام کاربری ها و رمزها ) دسترسی دارند، در اغلب موارد به عنوان یک تروجان نوشته می شوند و کار اصلی آنها سرقت اطلاعات شخصی شماست. مثل رمز ایمیل، مشخصات حساب بانکی و  . . .
2- استفاده از این ابزارها ممکن است که باعث ایجاد اشکال در اکانت شما شود و به خاطر ارسال ریکوست های اشتباه برای ارتش شما و یا وضعیت ساختمان های شما ایجاد اشکال نماید. لازم به ذکر است که مشکلاتی که در اثر استفاده از این بدافزارها در اکانت شما ایجاد شود، توسط تیم پشتیبانی اصلاح نمی شوند.
3- چون این ابزارها توسط افراد غیر معتبر نوشته می شوند و به دلیل عدم آشنایی نویسنده آنها با ساختار دقیق بازی، این ابزارها ریکوست های غیر معتبر زیادی را به سمت سرور ارسال می کنند که هم باعث بالا رفتن فشار کاری سرور شده و هم باعث بسته شدن IP و یا اکانت شما در سرور می شود. زیرا سرور به صورت خودکار برای پیشگیری از این ریکوست های مزاحم، IP و یا اکانتی که این ریکوست ها از سمت آن ارسال می شود را مسدود می نماید.
4- این ابزارها با این همه مشکل هیچ تاثیر مثبتی برای شما ندارند و شما تنها بر اساس منابعی که دارید پیشرفت می کنید. این ابزارها تنها تعداد کلیکی که شما می خواهید انجام دهید را کاهش می دهند و به جای شما کلیک می کنند. اما هزاران مشکل و خطر برای شما ایجاد می نمایند.

به طور کل به شما توصیه می کنیم که هیچ نوع افزونه ناشناس و یا اسکریپتی را روی سیستم و یا مرورگر خود نصب نکنید. هوشیار باشید تا تبلیغات و صحنه سازی های این افراد شما را فریب ندهد.

 
fc12
‏1393/01/02
عالی است
mujtabasultan
‏1393/11/10
khob ast

ثبت نظر

از طریق فرم زیر می توانید نظرات خود نسبت به این مطلب را برای ما ارسال نمایید. دقت کنید که این قسمت برای مطرح کردن سوالات و مشکلات شما در مورد بازی نیست و برای پیگیری مشکلات خود در مورد بازی، می توانید از انجمن بازی و یا قسمت پشتیبانی که آیکن آن در پایین صفحه در داخل بازی موجود است، اقدام نمایید.

captcha

در صورتیکه نوشته شما غیر مرتبط با این مطلب و یا در حوزه پشتیبانی باشد، بررسی نخواهد شد