با توجه به گزارش کاربران متوجه شدیم که چند اکانت ( که کاربر آنها از یک IP وارد شده بود و احتمالا یک نفر می باشد ) به بهانه موضوع کتیبه سرور 7 یک وبلاگ با آدرس dad------tndar.persianblog.ir راه اندازی کرده اند. ( ما بخش وسط آدرس را حذف کردیم ) و این وبلاگ را در سرورهای بازی تبلیغ می نماید. در این وبلاگ ها چند ویروس خطرناک به بهانه فیلم هایی از دعوای دو تن از بازیکن ها و صدای ضبط شده یک بازیکن و . . .  در قالب چند فایل rar برای دانلود گذاشته شده است.

کاربران با دانلود این فایل ها و باز کردن آنها، آلوده به این ویروس می شوند و به احتمال زیاد در صورت نداشتن فایروال و آنتی ویروس جدید و کاملا آپدیت اطلاعات شخصی آنها در خطر می باشد.

قبلا هم در وبلاگ اعلام کردیم تله گذاشتن جز شگردهای هکرها برای نفوذ به رایانه کاربران و سرقت اطلاعات آنها می باشد و شدیدا توصیه می کنیم از دانلود کردن و اجرای هر گونه محتوا که به بهانه های مختلف در اختیار شما قرار می گیرد، شدیدا خودداری فرمایید.

علی کهکشانی
‏1392/12/02
بسیاری از بازیکنان محصل هستند و با شروع تابستان این بازی پر هیجان تر خواهد شد

ثبت نظر

از طریق فرم زیر می توانید نظرات خود نسبت به این مطلب را برای ما ارسال نمایید. دقت کنید که این قسمت برای مطرح کردن سوالات و مشکلات شما در مورد بازی نیست و برای پیگیری مشکلات خود در مورد بازی، می توانید از انجمن بازی و یا قسمت پشتیبانی که آیکن آن در پایین صفحه در داخل بازی موجود است، اقدام نمایید.

captcha

در صورتیکه نوشته شما غیر مرتبط با این مطلب و یا در حوزه پشتیبانی باشد، بررسی نخواهد شد