گینگیزها شهرهایی را که از پادشاهان قبل از شما تسخیر کرده اند، بعد از مدتی رها می نمایند. این شهرها با عنوان شهرهای متروکه بر روی نقشه قابل مشاهده می باشند. البته در شهرهای متروکه  هنوز تعدادی از گینگیزها سکونت دارند و بسته به جمعیت شهر تعداد گینگیزهای ساکن آن شهرها متفاوت هستند.

ساختار شهرهای متروکه، همانند شهرهای کنونی شماست و شما می توانید با شکست گینگیزهای داخل شهرهای متروکه، این شهرها را غارت نموده  و در نهایت آنها را فارم خود نمایید. در این شهرها بسته به جمعیت شان مزرعه و سایر معادن به صورت فعال وجود دارد و همانند شهرهای عادی مشغول به تولید منابع می باشند.

لازم به ذکر است که در صورتیکه همانند یک فارم عادی به صورت مداوم به این شهرهای حمله نمایید، گینگیزها قادر به ساخت نیروی جدید نخواهند بود. اما اگر مدتی به یک شهر متروکه حمله نکنید، گینگیزهای جدیدی در آن شهر ساکن خواهند شد. البته رشد گینگیزها به صورت چند مرحله انجام خواهد شد.

 

با توجه به متفاوت بودن جمعیت شهرهای متروکه و میزان ارتش موجود در آنها توصیه می کنیم که همیشه قبل از شروع لشکرکشی از آنها جاسوسی نمایید. البته دقت نمایید که امکان ارسال نیروی پشتیبان به کلیه شهرهای گینگیزها وجود ندارد.
با خاتمه سرورها و مشخص شدن قهرمانان، به عنوان یادبود پوستری بر اساس تصاویر ارسالی از طرف قهرمانان آماده می شود. این پوستر ها در کیفیت بالا آماده شده است. با کلیک روی هر پوستر می توانید فایل بزرگ را مشاهده و دریافت نمایید.
 
 
 پوستر قهرمانان سرور 9
پوستر قهرمانان سر.ر 14





لازم به ذکر است که قهرمانانی که در این پوسترها حضور ندارند،  عکس خود را برای ما ارسال نکرده اند و یا عکس ارسالی کیفیت مطلوبی نداشته است. کلیه قهرمانان در صورت تمایل می توانند عکس های خودشان را برای پشتیبانی ارسال نمایند تا در این پوسترها و یا پوسترهای بعدی منتشر شود.
در ضمن این پوستر ها در کلیه نمایشگاه های کشوری و بین المللی عصرپادشاهان در بخش "باشگاه بازیکنان و قهرمانان عصرپادشاهان" به نمایش در خواهد آمد.
درود بر قهرمانان بزرگ عصرپادشاهان
سرور 26 بازی عصرپادشاهان از روز شنبه 13 اردیبهشت، فعالیت خود را آغاز می نماید.

مشخصات سرور 26 به شرح زیر می باشد:
پوسته: قرون وسطی
نوع سرور: سوپراکسپرس ( 60 روزه )
تاریخ شروع: شنبه 13 اردیبهشت ساعت 00:00 بامداد

امیدواریم همانند سرورهای قبل، همه شما قهرمانان بزرگ در این سرور حضور یابید و رقابتی پرهیجان را در  این سرور شاهد باشیم.


بااحترام
تیم عصرپادشاهان
در روزهای پایانی سال 92 فاز اول تلفن تعاملی عصرپادشاهان با هدف ایجاد بستری برای کسب سکه توسط تلفن ثابت راه اندازی شد. در این مدت با تلاش واحد فنی فاز دوم تلفن تعاملی با امکانات زیر افتتاح شد.

1- امکان فعال سازی قابلیت های ویژه در یک سرور خاص

2- امکان اطلاع از وضعیت اکانت خود ( جمعیت، تعداد شهر، وضعیت لشکرکشی ها و خطرات احتمالی، وضعیت گنجینه های موجود در خزانه )

همانطور که مستحضرید برای استفاده از خدمات تلفن تعاملی عصرپادشاهان از سراسر ایران بدون نیاز به وارد کردن پیش شماره، از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن ۹۰۹۹۰۷۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید.

بعد از اتصال به تلفن تعاملی، سیستم برای شناسایی اکانت شما، از شما درخواست می کند تا شناسه خدمات غیر اینترنتی خود را وارد نمایید. شناسه خدمات غیر اینترنتی یک عدد ۱۰ رقمی است که در بخش فروشگاه در اکانت مرکزی در اختیار شما قرار دارد.
 

بعد از وارد کردن شناسه و در صورت معتبر بودن شناسه شما، وارد منوی تلفن تعاملی عصرپادشاهان می شوید. منوها به این شرح می باشند:

1- با وارد نمودن عدد 1 وارد بخش کسب سکه می شوید. این سکه ها به اکانت مرکزی شما افزوده می شود و شما می توانید از آنجا به هر سروری که خواستید سکه ها را منتقل نمایید.
2- با وارد نمودن عدد 2 وارد بخش فعال سازی قابلیت های ویژه در یک سرور خاص می شوید.
3- با وارد نمودن عدد 3 می توانید از وضعیت کنونی اکانت خود در یک سرور خاص مطلع شوید.
در ساختمان شهرداری امکان جدیدی اضافه شده است که توسط آن بازیکنان می توانند همانند تبادل نیروی متخصص در بازار، به صورت آنی نیروی متخصص تولید خود را با یک نوع دیگر با سیستم معاوضه نمایند.
 
سرور ۲۵ بازی عصرپادشاهان همزمان با بهار طبیعت، فعالیت خود را آغاز می نماید. مشخصات سرور ۲۵ به شرح زیر می باشد:

پوسته: فلات ایران
نوع سرور: کلاسیک ( ۲۰۰ روزه )
تاریخ شروع: شنبه ۱۶ فروردین ساعت ۰۰:۰۰ بامداد

امیدواریم همانند سرورهای قبل، همه شما قهرمانان بزرگ در این سرور حضور یابید و رقابتی پرهیجان را در سرور ۲۵ شاهد باشیم.


 
از امروز فاز اول تلفن تعاملی عصرپادشاهان راه اندازی شد. در فاز یک امکان خرید سکه توسط تلفن تعاملی عصرپادشاهان فعال شده است و در فاز بعد که انشاالله در ابتدای سال ۹۳ فعال خواهد شد، امکان فعال سازی قابلیت های ویژه و همچنین امکان دریافت اطلاعات حساب کاربری و اطلاع از وضعیت شهرهای بازیکن به تلفن تعاملی اضافه خواهد شد.

برای اتصال به تلفن تعاملی از سراسر ایران بدون نیاز به وارد کردن پیش شماره، از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن ۹۰۹۹۰۷۰۳۸۰ تماس بگیرید. لازم به ذکر است که این سرویس تنها از طریق تلفن های ثابت قابل استفاده می باشد و از تلفن همراه نمی توانید به آن متصل شوید.

هزینه استفاده از این سرویس دقیقه ای ۱۰۰۰ تومان می باشد که روی قبض تلفن شما منظور می گردد و بر اساس این هزینه سیستم به شما سکه ارائه می نماید. در واقع به جای اینکه ۱۰۰۰ تومان از روی کارت بانکی برای خرید سکه هزینه نمایید، این ۱۰۰۰ تومان روی قبض تلفن شما محاسبه می شود. هزینه استفاده از این خدمات در قبض تلفن در بخش خدمات شبکه هوشمند کشوری درج می شود.

بعد از اتصال به تلفن تعاملی، سیستم برای شناسایی اکانت شما، از شما درخواست می کند تا شناسه خدمات غیر اینترنتی خود را وارد نمایید. شناسه خدمات غیر اینترنتی یک عدد ۱۰ رقمی است که در بخش فروشگاه در اکانت مرکزی در اختیار شما قرار دارد.
 

بعد از وارد کردن شناسه و در صورت معتبر بودن شناسه شما با وارد نمودن عدد یک وارد بخش خرید سکه می شوید. در این بخش به ازای هر ۵ ثانیه به شما یک سکه داده خواهد شد و سیستم هر چند لحظه یکبار به شما اعلام می نماید که تا کنون چند سکه دریافت نموده اید.

 سکه ها در حساب مرکزی شما در اکانت مرکزی شارژ می شود و شما می توانید سکه ها را به هر سروری که تمایل داشتید، از طریق بخش فروشگاه ( انتقال سکه ) منتقل نمایید.

به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی از تاریخ  25 اسفند لغایت 15 فروردین جشنواره ویژه هدیه نوروزی جهت خرید سکه در عصرپادشاهان برگزار خواهد شد. به این ترتیب بازیکنان محترم در هر بار خرید سکه به میزان 25% سکه رایگان دریافت می نمایند.

امسال نیز همانند سال های گذشته قصد داریم لحظه های آغازین سال جدید را با صلح شروع  نماییم، از این جهت روز اول فروردین در کلیه سرورهای عصرپادشاهان به عنوان روز صلح تعیین شده است. در روزهای صلح نیروهای شهر گندم مصرف نمی کنند و امکان لشکرکشی وجود ندارد.

پیشاپیش سالی سرشار از موفقیت و پیروزی برای همه عزیزان آرزومندیم.

یک امکان جدید در بخش تعیین جانشین به بازی اضافه شد. از این پس در زمان تعیین جانشین می توانید انتخاب نمایید که جانشین شما به بخش پیام ( ارسال، دریافت، پاسخ ) دسترسی داشته باشد و یا کلا این بخش برای وی نمایش داده نشود.
 
به جهت ایجاد هیجان بیشتر و همچنین نظر به پیشنهادات بازیکنان،  از این پس در عصرپادشاهان گنجینه ها با روشی جدید وارد بازی خواهند شد.

در گذشته گینگیزها گنجینه های خود را در چند تاریخ مشخص و در ساعت صفر بامداد وارد اردوگاه های خود می نمودند.
اما از این پس گینگیزها پس از گذشت یک ششم از دوره سرور، هر روزه مقداری از گنجینه های خود را در 4 ساعت مختلف شبانه روز وارد بازی می کنند و این روال تا روزهای پایانی سرور ادامه خواهد داشت. گنجینه ها در ساعت های 00:00، 06:00، 12:00  و 18:00 وارد بازی خواهند شد. البته در نظر داشته باشید که در این چهار مرحله سیستم مدیریت گنجینه ها اجرا می شود، اما ممکن است که در هر بار اجرا گنجینه ای آزاد بشود و یا در آن مرحله گنجینه ای برای آزاد سازی وجود نداشته باشد.

در ضمن در هر دوره آزاد سازی در صورتیکه گنجینه ای وارد بازی شود، روی خزانه یک آیکن ویژه اضافه می شود و تا چند ساعت این آیکن حضور دارد تا بازیکنان از ورود گنجینه ها مطلع شوند.

پس شما همه روزه و با چک کردن خزانه خود، می توانید از وضعیت و آمار گنجینه ها اطلاع پیدا نمایید. در همین راستا ساختار خزانه نیز توسعه یافته است تا همیشه به صورت دقیق، آمار کل گنجینه ها، گنجینه های آزاد شده و گنجینه های تسخیر شده در اختیار بازیکنان قرار گیرد.

ساختار جدید خزانه و ورود گینگیزهای حامل گنجینه ها ( با ساختار آزاد سازی جدید) از شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ حوالی ساعت ۱۶ در کلیه سرورها فعال خواهد شد.


نکته مهم: برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه گنجینه ها، بخش  "جوایز نقدی و غیر نقدی"  ، بخش "گنجینه گینگیزها" و  بخش "اردوگاه های گینگیزها" در راهنما را مطالعه نمایید.
خرسندیم به اطلاع همه بازیکنان و اعضای خانواده بزرگ عصرپادشاهان برسانیم، ثبت نام سرور 24 بازی از روز شنبه 24/12/1392 آغاز می شود.

:: سرور 24 از نوع  اکسپرس با پوسته گرافیکی قرون وسطی می باشد.

:: تاریخ شروع بازی :  24 / 12 / 1392

امیدواریم حضور مقتدرانه شما قهرمانان بزرگ در این سرور را شاهد باشیم و سرور 24 نیز همانند سایر سرورها پر شور و پر حرارت برگزار شود.

با احترام
تیم عصرپادشاهان
با توجه به پیشنهادات بازیکنان در زمینه امکان مدیریت نیروهای پشتیبانی، این قابلیت جدید در اردوگاه، در تب نیروهای ارتش  به نام  مدیریت دریافت نیروی پشتیبان اضافه شد. 

با فعال کردن این قابلیت می توان تعیین نمود چه کسانی نتوانند برای بازیکن نیروی پشتیبان ارسال نمایند و یا اینکه این بازیکن تنها از هم اتحادی های خود نیروی محافظ دریافت نماید.
با توجه به درخواست های مکرر بازیکنان، امکان خرید سکه توسط جانشین، به بازی اضافه شد.

جانشین می تواند در هنگام خرید سکه، تعیین نماید که سکه به اکانت خودش و یا برای اکانتی که جانشین او می باشد، اضافه شود.
مطابق نظرسنجی برگزار شده در انجمن بازی و همچنین نمایشگاه بازی های تهران، در نهایت برای برگزاری سرور قهرمانان تابستان 93 از نگاه کاربران تابستان بهترین زمان انتخاب شد. از این جهت و مطابق نتیجه نظرسنجی زمان برگزاری سرور قهرمانان ( سری اول ) شنبه 14 تیرماه 1393 خواهد بود.
 

سایر ویژگی های سرور قهرمانان (قوانین خاص و مشخصات دعوت شدگان) متعاقباً در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد.
نسخه جدید نقشه تراکمی روی کلیه سرورهای عصرپادشاهان نصب شد.

در این نسخه جدید :
1- شهرهای خود بازیکن با رنگ آبی مشخص شده اند.
2- شهرهای هم اتحادی هایش با رنگ سبز روی نقشه نمایش داده می شود.
3- امکان حرکت روی نقشه با کلیک کردن روی نقشه تراکمی فراهم شده است.

برای دسترسی به نقشه تراکمی، بر روی آیکن ذره بین در قسمت بالای نقشه کلیک نمایید.
 
پیرو مطلب قبلی که چندی پیش با عنوان " چند توصیه کاربردی در مورد حفظ امنیت اکانت " در وبلاگ ثبت کردیم، شدیدا به بازیکنان محترم تاکید می کنیم که مراقب اطلاعات شخصی خود باشید و فریب پیام ها و ایمیل های سارقان را نخورند. خوشبختانه با تلاش پلیس فتای استان اصفهان یکی از این سارقان دستگیر شد.

شیوه کاری این فرد به این شکل بوده است که پیامی به بصورت زیر برای بازیکنان ارسال و آنها را ترغیب می کرده که فایلی را که آدرس داده ، دانلود نمایند.



اگر فردی این فایل را دانلود کرده و روی سیستم اش اجرا نماید، با دست خودش به سارق اجازه دسترسی به رایانه خود را داده است و سارق با نصب یک Key logger کلیه اطلاعات مهمی که این فرد در سایت های مختلف وارد می نماید، را به دست می آورد.

همیشه به یاد داشته باشید که ایمیل های ناشناس را باز نکنید و از دانلود کردن فایل های ضمیمه و یا لینک هایی که در این ایمیل ها ذکر شده است، به شدت خودداری نمایید.
سرور 22 عصرپادشاهان با توجه به تکمیل شدن ظرفیت سرور 21 راه اندازی گردید. مشخصات سرور 22 به شرح زیر می باشد:

زمان شروع: شنبه 5  بهمن ماه 1392 ساعت 00:00 بامداد
نوع سرور: اکسپرس ( 100 روزه )
ساختار نمایشی: قرون وسطای اروپا

امیدوارم همچنان حضور پر رنگ و پر هیجان شما عزیزان را در سرور 22 نیز شاهد باشیم و سرور 22 خاطره انگیز، آغاز و برگزار شود.
 
همانطور که می دانید پس از خاتمه 19 سرور اول بازی و تعیین قهرمانان، سرور ویژه قهرمانان دوره اول بازی عصرپادشاهان برپا خواهد شد. با توجه به اهمیت این موضوع، پس از برگزاری نشست و هم اندیشی در نمایشگاه Funex ، قصد داریم که طی چند مرحله جنبه های مختلف این موضوع را از طریق انجمن بازی به شور و نظرسنجی بگذاریم تا سرور قهرمانان بر اساس نظرات اکثریت و به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

در همین راستا نظرسنجی در مورد زمان برگزاری سرور قهرمانان در انجمن آغاز شده است که از شما دعوت می نماییم در این نظرسنجی شرکت نمایید. برای رفتن به صفحه نظرسنجی زمان برگزاری سرور قهرمانان اینجا را کلیک نمایید.
 
در ابتدا، لازم است که از حضور قهرمانان و بازیکنان عزیز بازی عصر پادشاهان در نمایشگاه Funex2013 تهران ، که با حضور، همفکری و ارائه پیشنهادات و انتقادات ارزنده خود ما را در برنامه ریزی برای برگزاری هرچه با شکوه تر سرور قهرمانان یاری نمودند ، تشکر و قدردانی نماییم .
ضمنا با توجه به اینکه بازیکنان عصرپادشاهان از سراسر کشور عزیزمان ایران می باشند و به دلیل بُعد مسافت و یا مشغله کاری و تحصیلی امکان حضور برخی از دوستان در نمایشگاه مهیا نبود، بزودی در انجمن بازی و بخش نظر سنجی داخل بازی در این خصوص از کلیه بازیکنان بازی عصر پادشاهان جهت همفکری با تیم تولید بازی نظر سنجی به عمل خواهد آمد. البته شما می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق بخش پشتیبانی نیز برای ما ارسال نمایید.

امیدواریم بتوانیم با اتکا به نظرات ارزشمند شما، سرور یک قهرمانان را در اوج شکوه و هیجان برگزار نماییم.



 
سرور ۲۱ با توجه به زمانبندی سرورها از تاریخ شنبه ۱۴ ام  دی ماه آغاز خواهد شد. مشخصات سرور ۲۱ به شرح زیر است:

نوع سرور : کلاسیک ( ۲۰۰ روزه )
ساختار نمایشی: فلات ایران
تاریخ شروع: شنبه ۱۴ دی ماه

برای ثبت نام در این سرور در صورتیکه در سایر سرورهای عصرپادشاهان بازی کرده اید، کافی است در سایت مرکزی عصرپادشاهان (www.KingsEra.ir) لاگین نمایید و گزینه سرور ۲۱ را انتخاب نمایید و وارد آن سرور شوید و بازی خود را شروع نمایید.

اگر مخاطب جدید هستید، کافی است در سایت مرکزی روی گزینه دکمه ثبت نام کلیک نمایید و یک اکانت مرکزی برای خودتان ایجاد نمایید. پس از ثبت نام گزینه سرور ۲۱ را انتخاب نمایید و هیجان برپایی یک امپراتوری بزرگ را تجربه نمایید.
با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری سرور قهرمانان عصرپادشاهان ( سری اول ) و برای کسب نظرات و پیشنهادات بازیکنان و قهرمانان بزرگ بازی، تیم عصرپادشاهان در "پنجمین دوره نمایشگاه بازی، سرگرمی و آموزش" حضور خواهد داشت.
ما در این نمایشگاه از 16 الی 20 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه­های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) میزبان شما عزیزان خواهیم بود.
امیدواریم با حضور گرم و نظرات ارزنده خود ما را در برگزاری هر چه باشکوه تر سرور قهرمانان یاری نمایید.

ساعت بازدید 10:00 الی 18:00
مکان: تهران - بوستان گفتگو

مرکز تحقیقات و استودیو بازی سازی توسعه سامان
تیم عصرپادشاهان
پوسترهای قهرمانان سرورهای ۸  و ۱۰ و ۱۱ و ۱۲ و ۱۵  و ۱۶  در کیفیت بالا آماده شده است. با کلیک روی هر پوستر می توانید فایل بزرگ را مشاهده و دریافت نمایید.
 
به نظر شما اینجا کجاست ؟


نوزدهمین نمایشگاه الکامپ ایران 14 تا 17 آذر ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و تیم عصرپادشاهان برای تجدید دیدار و همچنین ایجاد زمینه ای برای ارتباط صمیمی و بی واسطه با شما عزیزان در این نمایشگاه پذیرایی شما خواهد بود.
لذا بدینوسیله از همه بازیکنان و قهرمانان دعوت می نماییم تا در نوزدهمین نمایشگاه  الکامپ از غرفه عصر پادشاهان بازدید نموده و ما را از نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود بهره مند سازند.

مکان : محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی - سالن میلاد(31B) - غرفه استودیو بازی سازی توسعه سامان
تاریخ نمایشگاه: 14 الی 17 آذرماه 1392          ساعت کار نمایشگاه: 9:00 الی 16:00
 
سرانجام 19 سرور اول بازی عصرپادشاهان فعال شدند و طبق قولی که داده بودیم، با خاتمه یافتن این 19 سرور و تعیین فاتحان سرورها ، سرور قهرمانان برگزار خواهد شد. به محض پایان یافتن 19 سرور اول بازی عصرپادشاهان، زمان شروع و شرایط سرور قهرمانان به صورت عمومی اعلام خواهد شد.

اما رقابت در سری دوم سرورهای 20 گانه عصرپادشاهان در سرور 20 آغاز خواهد شد. زیرا همانطور که مستحضرید هر 20 سرور بازی دارای یک سرور قهرمانان می باشد و سرور بیست آغاز سری دوم بازی محسوب می شود.

مشخصات سرور 20 به شرح زیر می باشد:
نوع سرور: سوپر اکسپرس
ساختار نمایشی: قرون وسطای اروپا
زمان شروع: شنبه 16 آذر ماه 1392 ساعت 00:00 بامداد

امیدوارم همچنان حضور پر رنگ و پر هیجان شما عزیزان را در سرور بیست نیز شاهد باشیم و سرور 20 خاطره انگیز آغاز و برگزار شود.

موفق و پیروز باشید
تیم عصرپادشاهان
با سلام
با توجه به مشکل به وجود آمده برای هارد سرور مرکزی و ناپایداری دسترسی بازیکنان به سرور بازی، و برقراری عدالت در بازی جهت دسترسی بازیکنان به سرور، کتیبه جاودان در سرور 14 در روز  یکشنبه 3/9/1392 حوالی ساعت 14 با گارد محافظ آن وارد شهرهای گینگیزها  خواهد شد.


به امید موفقیت تمامی اعضا
تیم عصرپادشاهان
همانطور که مستحضر هستید با تغییراتی که در سایت مرکزی از حدود یک ماه گذشته ایجاد شده است، شروع بازی در سرورها بدون دوره پیش ثبت نام انجام می شود. از این جهت شروع بازی در سرور 19 نیز بدون دوره پیش ثبت نام از روز شنبه 11 آبان آغاز خواهد شد.
مشخصات سرور 19 به شرح زیر می باشد:

نوع سرور: اکسپرس
ساختار نمایشی: فلات ایران
زمان شروع: 11 آبان ماه 1392 ساعت 00:00 بامداد

امیدواریم این سرور نیز همانند سایر سرورهای عصرپادشاهان پرشور، پر هیجان و با حضور همه قهرمانان بزرگ برگزار شود.
سرور 18 بازی عصرپادشاهان از روز شنبه شروع به کار خواهد کرد. البته با توجه به سیستم جدید ثبت نام، دیگر سرور 18 دوره پیش ثبت نام نخواهد داشت و بازی مستقیماً از روی شنبه 6 مهرماه 1392 در سرور 18 آغاز خواهد شد. سرور 18 از نوع اکسپرس با ساختار نمایشی قرون وسطی می باشد.
به بیان دیگر برای شروع بازی در سرور 18 تنها کافی است با نام کاربری و رمز مرکزی خود در سایت مرکزی (www.KingsEra.ir) لاگین می نمایید و سپس از گزینه "سرورهای جدید که هنوز آنها را تجربه نکرده اید"  سرور 18 را انتخاب نمایید و دکمه شروع را بزنید تا وارد سرور 18 شوید و بازی را شروع نمایید.
امیدواریم همه شما عزیزان را در سرور 18 نیز ملاقات نماییم و  سرور 18 همانند سایر سرورهای عصرپادشاهان پرشور و جذاب برگذار شود.
تیم عصرپادشاهان
جهت تسهیل روند ثبت نام و همچنین مدیریت اکانت ها، یک تغییر اساسی در ساختار سایت KingsEra.ir انجام شد.
 

از این پس برای لاگین به کلیه سرورهای بازی می توانید تنها در سایت مرکزی لاگین نمایید و با انتخاب هر سرور از لیست سرورهای فعال شما، مستقیما و بدون نیاز به لاگین مجددا وارد آن سرورها شوید.

در ضمن برای ملحق شدن به سرورهای جدید عصرپادشاهان که هر ماه راه اندازی می شوند، دیگر نیازی به تکمیل فرم ثبت نام مجدد نیست و پس از لاگین در حساب کاربری خود و تنها با یک کلیک می توانید به آن سرورها ملحق شوید.
نکته مهم:
از این پس سرورهای جدید بازی دیگر دوره پیش ثبت نام نخواهند داشت و بازی در در آنها به صورت مستقیم آغاز خواهد شد و به محض فعال شدن هر سرور، بازیکنان می توانند آن سرور را در پنل کاربری خود در سایت مرکزی عصرپادشاهان مشاهده نموده و با انتخاب آن و بدون نیاز به تکمیل فرم ثبت نام مجدد، در آن سرور جدید نیز بازی نمایند.
سرور ۱۶ از نوع سوپر اکسپرس در روزهای پایانی تیرماه آغاز شد و نبرد سنگینی در این سرور بین بازیکنان و گینگیزها برپا شد. در تاریخ ۲۳ شهریور کتیبه جاودان توسط sh.a.f.b.s.sh از گینگیزها گرفته شد، اما به دلیل تعلل بازیکنان و سر رسیدن زمان پایان سرور، گینگیزها توانستند نیروهای اهریمنی خود را به سرور رسانده و کتیبه خود را تصاحب نمایند.

همانطور که در راهنمای بازی ذکر شده است طول عمر سرورهای سوپر اکسپرس ۶۰ روز می باشد و طبق قوانین بازی در صورتیکه بازیکنان نتوانند قبل از رسیدن موعد پایان سرور کتیبه را به نام خود آرشیو نمایند، بازی بدون برنده خاتمه می یابد.

سرور ۱۶ اولین سرور از تاریخ آغاز فعالیت عصرپادشاهان بود که بدون برنده خاتمه یافت.
خرسندیم که به اطلاع همه اعضای خانواده بزرگ عصرپادشاهان برسانیم که امسال نیز برای ایجاد یک فضای تعاملی و ارتباط بهتر با بازیکنان، استودیو بازی سازی توسعه سامان در نمایشگاه بازی های ایران حضور خواهد داشت و پذیرای شما عزیزان خواهد بود.

سومین نمایشگاه بازی های ایران از روز شنبه مورخ 22 مرداد الی 26 مرداد در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره ) برگذار خواهد شد.

منتظر حضور گرم شما عزیزان هستیم.

روابط عمومی مرکز تحقیقات و استودیو بازی سازی توسعه سامان

 
همانطور که می دانید در دنیای اینترنت نیز کلاهبرداری و سرقت همانند دنیای واقعی وجود دارد، اما با رعایت یکسری اصول ساده می توانید همیشه امنیت اطلاعات شخصی و حریم خصوصی خودتان را حفظ نمایید.

1- فریب پیام های تبلیغاتی را نخورید، در یک پروژه عمومی ( مثل بازی عصرپادشاهان ) همیشه اخبار و اطلاعیه ها به صورت عمومی صادر می شود، نه به صورت یک پیام خصوصی !
معمولا سارقان سعی می کنند با ارسال پیام خودشان را دوست شما و یا از مسئولان بازی معرفی نمایید و به شما پیشنهاد سکه، سرباز و یا منابع نمایند و در قبال آن از شما مشخصات اکانت و یای ایمیلتان را می خواهند. این پیام ها را سریعا به بخش پشتیبانی گزارش بدهید تا با این افراد کلاه بردار برخورد شود و به هیچ وجه اطلاعاتی برای این افراد ارسال نکنید.

2- هکر های تقلبی:
شما پیامی دریافت می کنید که در آن یک بازیکن خودش را هکر معرفی کرده است و ادعا می کند که اگر شما اکانت خودتان را در اختیارش بگذارید، می تواند ارتش میلیونی به شما بدهد و یا مثلا منابع شما را زیاد نماید. این کار یکی از روشهای مرسوم برای فریب بازیکنان است و متاسفانه یک گروه از بازیکنان به طمع کدهای تقلب و ارتش میلیونی و . . . به دام آنها می افتند و با در اختیار قراردادن اطلاعات اکانت و یا ایمیل خود، قربانی آنها می شوند.

3- تیم پشتیبانی، تیم نظارت و پلیس بازی هیچ گاه از طریق ایمیل های رسمی و غیر رسمی و یا چت یاهو و جی تاک و . . . به شما پیام نمی دهند. پس به ایمیل ها و پیام هایی که در این زمینه دریافت می کنید توجه نکنید.
گاها سارقان سعی می کنند با معرفی یک ایمیل و یا آی دی یاهو خودشان را از طرف شرکت معرفی کنند تا از شما اطلاعات کسب کنند. هوشیار باشید که هیچ گاه شرکت از روش های غیر رسمی با شما تماس نمی گیرد و همه پیگیری های ما از طریق سامانه پشتیبانی مرکزی شرکت می باشد. حتی اگر ایمیلی دریافت کردید که آدرس آن دقیقا مرتبط با دامنه بازی بود مثلا  manager@kingsera.ir و از شما خواسته بود که رمز و مشخصات خود را برای او ارسال کنید و یا در سایت خاصی ثبت کنید، به هیچ وجه این کار را نکنید. زیرا ایمیل یک رسانه غیر امن است و امکان تغییر و تقلب در نام و آدرس فرستنده ایمیل وجود دارد.

4- هیچ وقت تیم پشتیبانی و یا پلیس بازی از شما تقاضای رمز اکانت و یا رمز ایمیل نمی کنند.
ما برای چک کردن اکانت بازیکنان نیازی به نام کاربری و رمز آنها نداریم و بررسی ها  از طریق کنترل پانل مدیریت و لاگ های سرور انجام می شود.  پس اگر کسی خودش را از طرف تیم پشتیبانی معرفی کرد و از شما خواست که رمز اکانت و یا ایمیل تان را در اختیارش بگذارید، مطمئن باشید که او یک کلاهبردار است و مسئله را سریعا از طریق سیستم پشتیبانی بازی به تیم پلیس بازی اطلاع دهید.

5- به نرم افزارها ناشناس و اسکریپت ها اعتماد نکنید !
همیشه یادتان باشد نرم افزار و یا اسکریپتی که به اسم تقلب به دست شما می رسد، قربانی اصلی و هدف کاریش خود شما و اطلاعات شخصی شماست.

6- همیشه روی سیستم تان آنتی ویروس و فایروال کاملا آپدیت داشته باشید.
این نکته را به خاطر داشته باشید که داشتن آنتی ویروس به تنهایی کافی نیست و شما باید حتما روی سیستم خودتان فایروال هم داشته باشید. اگر به دنیال یک آنتی ویروس و فایروال رایگان هستید "comodo internet security"  گزینه مناسبی است و آنرا می توانید از سایت رسمی خود شرکت comodo دانلود نمایید. این نرم افزار رایگان است و به صورت روزانه نیز آپدیت می شود.

7- عصرپادشاهان هیچ نسخه جانبی و یا آدرس فرعی ندارد. فریب آدرس های مشابه و وبلاگ های جعلی را نخورید.
یکی از روش های سرقت نام کاربری و رمز بازیکنان، راه اندازی صفحات جعلی است که با آدرس مشابه و گرافیک کاملا یکسان با بازی عصرپادشاهان ایجاد می شوند. به طور مثال هکر یک سایت با نام kingsora.com و یا kingsera.blog.com ایجاد می نماید و در آن یک فرم لاگین دقیقا مشابه فرم لاگین بازی عصرپادشاهان قرار می دهد و این آدرس را در داخل بازی و یا به روش دیگر در اختیار شما قرار می دهد. شما اگر در این سایت نام کاربری و رمز خود را وارد نماید، اطلاعات شما در اختیار هکر قرار می گیرد.

8- نام کاربری و رمز شما بسیار محرمانه است. با یاد داشته باشید که به صورت دوره ای رمز خود را تغییر دهید.
هیچگاه رمز اکانت خودتان را در اختیار سایرین قرار ندهید و در مواقع ضرورت از روش تعیین جانشین و یا اکانت موقت ( که در بخش اکانت مرکزی قابل تعریف است ) استفاده نمایید. همیشه پس از خاتمه کارتان در بازی خروج بزنید.

9- شماره موبایل و آدرس ایمیل خود را در اکانت مرکزی (http://account.kingsera.ir) تایید نمایید تا در زمان بروز مشکل توسط آنها اکانت خود را بازیابی نمایید.
لایه امنیتی دوم شما (پس از نام کاربری و رمز ) شماره موبایل و آدرس ایمیل تان است که در بخش اکانت مرکزی ثبت می نمایید. به خاطر داشته باشید که تا زمانیکه شماره موبایل و آدرس ایمیل خود را تایید نهایی نفرمایید، از دید سیستم غیر رسمی محسوب می شود و کاربردی ندارد.
در ضمن اگر موبایل شخصی دارید، توصیه می نماییم که "روش احراز هویت" در اکانت مرکزی را از "آدرس ایمیل" به "شماره موبایل" تغییر دهید. "روش احراز هویت" تعیین می نماید که تاییدیه های مهم مثل تغییر رمز، فروش اکانت و یا استفاده از کیف پول الکترونیکی عصرپادشاهان ( به زودی افتتاح خواهد شد ) به چه روشی انجام شود.
امسال نیز عصرپادشاهان در نمایشگاه بازی های ایران حضور خواهد داشت تا از نزدیک پذیرای شما عزیزان باشد. سومین نمایشگاه بازی های ایران از تاریخ 22 / 5 / 1392 الی 26 /5 / 1392 در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره ) در تهران برگزار خواهد شد. برای این 5 روز تیم عصرپادشاهان برنامه های ویژه ای را در نظر گرفته است که از آن جمله می توان به دیدار با قهرمان سرورهای گذشته اشاره کرد. تا کنون هماهنگی برای حضور برخی از این عزیزان انجام شده است که در جدول زیر جزئیات آن را مشاهده می نمایید.
 
مراحل آماده سازی گرافیک شب در ساختار نمایشی فلات ایران با سرعت در حال انجام است. این هم یک نما از شهر با ساختار نمایشی فلات ایران در شب ها :
البته نسخه شب در ساختار نمایشی فلات ایران همزمان با نسخه جدید فلات ایران در سرورها فعال خواهد شد.
به نظر شما شب ها در عصرپادشاهان چه خبر است ؟
1346250643night_mode_in_kingsera.png
آپدیت شد:

وضعیت شب در ساختار گرافیکی قرون وسطا فعال شد و به زودی در نسخه فلات ایران نیز فعال خواهد شد.
خرسندیم به اطلاع همه بازیکنان و اعضای خانواده بزرگ عصرپادشاهان برسانیم، پیش ثبت نام سرور 16 بازی عصرپادشاهان  آغاز شد.

:: سرور 16 از نوع  سوپراکسپرس با پوسته گرافیکی قرون وسطی می باشد.
:: تاریخ شروع پیش ثبت نام : 22 / 04 / 1392
:: تاریخ شروع بازی :         29 / 04 / 1392

امیدواریم حضور مقتدرانه شما قهرمانان بزرگ در این سرور را شاهد باشیم و سرور 16 نیز همانند سایر سرورها پر شور و پر حرارت برگزار شود.

با احترام
تیم عصرپادشاهان
خرسندیم به اطلاع همه بازیکنان و اعضای خانواده بزرگ عصرپادشاهان برسانیم، پیش ثبت نام سرور 15 بازی عصرپادشاهان ویژه تابستان 1392 آغاز شد.

:: سرور 15 از نوع اکسپرس با پوسته گرافیکی فلات ایران می باشد.
:: تاریخ شروع پیش ثبت نام : 25 / 03 / 1392
:: تاریخ شروع بازی :         01 / 04 / 1392

امیدواریم حضور مقتدرانه شما قهرمانان بزرگ در این سرور را شاهد باشیم و سرور 15 نیز همانند سایر سرورها پر شور و پر حرارت برگزار شود.

با احترام
تیم عصرپادشاهان
 
 بر اساس بررسی هایی که در دوره های قبلی آزادسازی گنجینه ها انجام شد، متوجه شدیم که یکسری از بازیکنان برای جستجوی نقشه، لشکرکشی و جاسوسی از نرم افزارهای جانبی استفاده می نمایند.

برای جلوگیری از این حرکات و ایجاد عدالت بین بازیکنان، ما یک سیستم تشخیص درخواست های ماشینی را روی نقشه فعال کردیم. یعنی اگر شما به عنوان یک بازیکن روی نقشه با سرعت عادی حرکت کنید هیچ تفاوتی با گذشته مشاهده نمی نمایید. اما وقتی یک بازیکن برای مرورگر نقشه از یک نرم افزار استفاده می نماید، سرور این تخلف را تشخیص می دهد و از آن بازیکن  می خواهد که یک عدد چهار رقمی که در تصویر نمایش داده شده را وارد کند تا مجددا امکان ادامه بازی برای وی فرآهم شود.

با توجه به اتخاد این تغییرات و پیش گیری از این ربات ها و نرم افزارها مرحله آزادسازی گنجینه ها در سرور ۱۰ که در تاریخ ۱۵ خرداد انجام شد، خوشبختانه برای سرور هیچ مشکلی پیش نیامد و گنجینه ها بسیار عادلانه بین بازیکنان تقسیم شدند. به زودی تغییرات دیگری نیز در سایر قسمت های بازی انجام خواهد شد که به صورت کاملتر جلوی این نرم افزارها را در سایر قسمت های بازی نیز بگیریم.

در ضمن دیروز در بررسی که روی یکی از این ربات ها انجام می دادیم متوجه شدیم که این ربات یک دزد حرفه ای است. این ربات در عین حالی که کارهای یک ربات را انجام می دهد یک key logger حرفه ای است. اگر فایروال شما در حالت manual تنظیم شده باشد و شما خروجی های این ربات را sniff کنید، متوجه خواهید شد که این ربات که باید همیشه فقط به سرور عصرپادشاهان وصل شود(چون مثلا قرار است به جای شما بازی کند) کارهای دیگری نیز انجام می دهد و اطلاعاتی از روی سیستم شما را به چندین آدرس اینترنتی ناشناس ارسال می نماید و دائما در حال اپلود اطلاعات به آن آی پی ها می باشد.
به کاربران محترم که از این ربات استفاده می کنند شدیدا توصیه می کنیم مراقب اطلاعات شخصی، خانوادگی و رمز های خودشان باشند. زیرا خودشان با دست خودشان یک دزد حرفه ای را روی سیستم شان نصب کرده اند.

لازم به ذکر است که طبق قوانین بازی استفاده از هرگونه نرم افزار در بازی ممنوع می باشد و در صورت تشخیص این مسئله توسط تیم نظارت، اکانت متخلف جریمه خواهد شد
باید خدمت همه دوستان عرض کنم که سرور CDN بازی که در شرکت آسیاتک نصب شده بود به دلیلی که هنوز شرکت آسیاتک به ما اعلام نکرده است، غیر فعال شده است و این مسئله باعث بروز مشکل برای بازیکنانی شده بود که از سرویس آسیاتک و یا مبین نت استفاده می کردند.

ما  مجددا تنظیمات کلیه سرورهای بازی  را به نحوی اصلاح کردیم که همانند قبل کلیه کاربران از سرورهای مرکزی عصرپادشاهان داده ها را دریافت کنند و هم اکنون هیچ مشکلی در باز شدن بازی در بین کاربران آسیاتک و مبین نت وجود ندارد.

البته به کاربران، توصیه می کنیم که cookieهای مرورگرشان را پاک نمایند.
با توجه به گزارش کاربران متوجه شدیم که چند اکانت ( که کاربر آنها از یک IP وارد شده بود و احتمالا یک نفر می باشد ) به بهانه موضوع کتیبه سرور 7 یک وبلاگ با آدرس dad------tndar.persianblog.ir راه اندازی کرده اند. ( ما بخش وسط آدرس را حذف کردیم ) و این وبلاگ را در سرورهای بازی تبلیغ می نماید. در این وبلاگ ها چند ویروس خطرناک به بهانه فیلم هایی از دعوای دو تن از بازیکن ها و صدای ضبط شده یک بازیکن و . . .  در قالب چند فایل rar برای دانلود گذاشته شده است.

کاربران با دانلود این فایل ها و باز کردن آنها، آلوده به این ویروس می شوند و به احتمال زیاد در صورت نداشتن فایروال و آنتی ویروس جدید و کاملا آپدیت اطلاعات شخصی آنها در خطر می باشد.

قبلا هم در وبلاگ اعلام کردیم تله گذاشتن جز شگردهای هکرها برای نفوذ به رایانه کاربران و سرقت اطلاعات آنها می باشد و شدیدا توصیه می کنیم از دانلود کردن و اجرای هر گونه محتوا که به بهانه های مختلف در اختیار شما قرار می گیرد، شدیدا خودداری فرمایید.
در ادامه مسیر بازی و با توجه به تکمیل سرورهای فعلی، پیش ثبت نام سرور 14 از روز شنبه 21 اردیبهشت آغاز خواهد شد. بازی در این سرور از شنبه 28ام اردیبهشت آغاز خواهد شد. مشخصات سرور به شرح زیر می باشد:

نوع سرور: کلاسیک با  پوسته نمایشی قرون وسطا
شروع بازی: 28 / 02 / 1392
خاتمه سرور: 13 / 09 / 1392

امیدواریم همانند سرورهای قبلی همه شما عزیزان را در سرور جدید نیز ملاقات کنیم.

تیم عصرپادشاهان
در هر دوره از بازی در سرورهای ایران جوایزی به عنوان یادبود به بازیکنان و قهرمانان بزرگ اعطا می شود. این جوایز به شرح زیر می باشند:

گنجینه ها و هدایا:

+ تسخیر کتیبه بزرگ: 3 میلیون ریال

+ آرشیو کردن کتیبه بزرگ:  12 میلیون ریال

+ پیدا کردن کتیبه کوچک: یک میلیون ریال

+ آرشیو کردن کتیبه کوچک:  5 میلیون ریال

+ تسخیر کلید طلایی: 500 هزار ریال

+ آرشیو کردن کلید طلایی : یک میلیون ریال

+ آرشیو کردن یک کلید نقره ای و یک صندوقچه :  400 هزار ریال

+ کیسه های سکه ویژه دنیای بازی


* نکته: کتیبه کوچک تنها در سرورهای جایزه بزرگ و در برخی سرورهای خاص وجود دارد.
همانطور که می دونید یکسری نرم افزارها یا به بیان بهتر بدافزارهایی وجود دارند که به صورت یک افزونه روی مرورگر شما نصب می شوند که ظاهرا وظیفه آنها انجام بخشی از کارهای شما به صورت ماشینی است و قرار است که به جای شما کلیک نمایند. اما در واقع در نقش یک جاسوس اطلاعات شخصی شما ( نام کاربری ها - رمز ها - مشخصات بانکی و . . . ) را ثبت و برای افراد نویسنده خود ارسال می نمایند.
چندی است که با گسترش طرفداران و بازیکنان عصرپادشاهان پای این کلاه برداران به بازی نیز باز شده است و با ارائه نرم افزارهایی که ساخت ارتش و یا ارتقاء ساختمان را به جای شما انجام می دهند، بدافزارهای خود را در اختیار بازیکنان قرار می دهند. تا کنون چندین مورد گزارش کلاه برداری از حساب بانکی، سرقت ایمیل و سرقت اطلاعات خانوادگی و شخصی در این زمینه داشته ایم. در واقع بازیکن به امید پیشرفت این ابزارها را روی مرورگر خودش فعال کرده است و پس از مدتی متوجه شده است که به طور مثال از کارت بانکی اش برداشت های مشکوکی می شود و با پیگیری قضایی متوجه وجود این بدافزار روی سیستم خودش شده است.

لازم به ذکر است که به طور کل استفاده از هر نوع نرم افزار جانبی اعم از افزونه های ماکرو ساز و یا کدهای گریزمانکی و  . . . در بازی عصرپادشاهان ممنوع است. زیرا:

1- این ابزارها (مخصوصا مواردی که ایرانی و برای بازی عصرپادشاهان نوشته شده اند) چون دقیقا به اطلاعاتی که شما تایپ می کنید ( همانند نام کاربری ها و رمزها ) دسترسی دارند، در اغلب موارد به عنوان یک تروجان نوشته می شوند و کار اصلی آنها سرقت اطلاعات شخصی شماست. مثل رمز ایمیل، مشخصات حساب بانکی و  . . .
2- استفاده از این ابزارها ممکن است که باعث ایجاد اشکال در اکانت شما شود و به خاطر ارسال ریکوست های اشتباه برای ارتش شما و یا وضعیت ساختمان های شما ایجاد اشکال نماید. لازم به ذکر است که مشکلاتی که در اثر استفاده از این بدافزارها در اکانت شما ایجاد شود، توسط تیم پشتیبانی اصلاح نمی شوند.
3- چون این ابزارها توسط افراد غیر معتبر نوشته می شوند و به دلیل عدم آشنایی نویسنده آنها با ساختار دقیق بازی، این ابزارها ریکوست های غیر معتبر زیادی را به سمت سرور ارسال می کنند که هم باعث بالا رفتن فشار کاری سرور شده و هم باعث بسته شدن IP و یا اکانت شما در سرور می شود. زیرا سرور به صورت خودکار برای پیشگیری از این ریکوست های مزاحم، IP و یا اکانتی که این ریکوست ها از سمت آن ارسال می شود را مسدود می نماید.
4- این ابزارها با این همه مشکل هیچ تاثیر مثبتی برای شما ندارند و شما تنها بر اساس منابعی که دارید پیشرفت می کنید. این ابزارها تنها تعداد کلیکی که شما می خواهید انجام دهید را کاهش می دهند و به جای شما کلیک می کنند. اما هزاران مشکل و خطر برای شما ایجاد می نمایند.

به طور کل به شما توصیه می کنیم که هیچ نوع افزونه ناشناس و یا اسکریپتی را روی سیستم و یا مرورگر خود نصب نکنید. هوشیار باشید تا تبلیغات و صحنه سازی های این افراد شما را فریب ندهد.

 
همانطور که می دانید در روزهای صلح نیروهای نظامی در شهر مصرف گندم ندارند ( آخه می روند مرخصی ! ). از این جهت تولید گندم بیشتر می شود و در هر ساعت میزان بیشتری گندم به انبارهای شما واریز می شود. پس بازیکن ها فرصت خوبی برای ارتقا ساختمان ها، ساخت ارتش و تعدیل منابع از مازاد تولید گندم دارند تا بتوانند بعد از روز صلح با قدرت بیشتری به بازی ادامه دهند. مطلع هستید که روزهای 30 اسفند و 1 فروردین  روز صلح در کلیه سرورها تعیین شده اند.
در بخش مدیریت اکانت مرکزی (http://account.kingsera.ir) منوی با عنوان " حساب مالی و سکه " وجود دارد. از طریق این منو شما می توانید موجودی کیف پول الکترونیکی و موجودی سکه خود را مدیریت نمایید. شما می توانند سکه هایی را که در اکانت مرکزی خریداری می نمایند، به هر یک از سرورهای بازی منتقل نمایید.

نکته: امکان بازگرداندن سکه از سرورهای بازی به اکانت مرکزی تنها بعد از خاتمه یک سرور امکان پذیر می باشد. یعنی پس از خاتمه سرور شما می توانید از طریق اکانت مرکزی باقی مانده سکه های خود در آن سرور را به اکانت مرکزی منتقل نمایید تا در سرورهای بعدی از آن استفاده کنید.
بسیار خرسندیم که برای دومین بار در عصرپادشاهان قهرمانان بزرگ ما ثابت کردند که هم در بازی و هم در زندگی قهرمان واقعی هستند. اولین بار در سرور 4 بازیکن تااوکه جایزه خودش را به موسسه خیره محک تقدیم کرد و این بار قهرمان اول سرور شش arash_0611 در حرکتی جوانمردانه کلیه جوایز خودش ( کتیبه و کلید طلایی ) را به موسسه محک اهدا نمود. آقای arash_0611 از ما خواستند که این مبلغ مستقیما به موسسه محک اهدا شود، از این جهت مبلغ 26 میلیون ریال جایزه ایشان به حساب موسسه محک واریز شد. ما از طرف کل خانواده بزرگ عصرپادشاهان به خاطر این حرکت ارزشمند به جناب آقای arash_0611 تبریک عرض می نماییم.
1363424947server6_Mahak_s.png
یکی از موارد پر حاشیه در بازی موضوع خرید و فروش و انتقال اکانت است. زیرا افراد که قصد کلاه برداری دارند با فریب بازیکنان و به بهانه خرید اکانت آنها رمز اکانت و یا ایمیل آنها را می گیرند و . . .

از این جهت ما در بخش مدیریت اکانت مرکزی (http://account.kingsera.ir)  بخشی را برای نقل و انتقال اکانت بین بازیکنان در نظر گرفته ایم. در این بخش نقل و انتقال به صورت ایمن انجام می شود و در صورتیکه در این نقل و انتقال نیاز به پرداخت وجه ای از طرف خریدار باشد، مبلغ به صورت خودکار از حساب خریدار به حساب فروشنده اکانت منتقل می شود.

پس از همه بازیکنان گرامی تقاضا داریم که به هیچ وجه از روش های دیگر برای خرید و فروش و یا انتقال اکانت خودشان استفاده ننمایند و به هیج عنوان رمز اکانت خودشان را در اختیار فرد دیگری قرار ندهند.

شرایط انتقال اکانت:
۱- خریدار اکانت نباید در آن سرور اکانت دیگری داشته باشد.
۲- یک اکانت بازی کلا یک بار قابل انتقال می باشد.
۳- وقتی شما اکانتی را می فروشید، دیگر امکان خرید مجدد آنرا ندارید.
۴- حداقل مبلغ جهت فروش اکانت مبلغ ۱۰۰ هزار تومان می باشد.

فروشنده اکانت می توانید از وجه واریز شده به حساب کیف پول الکترونیکی خود به شکل های زیر استفاده نماید:
1- خرید سکه ها برای سایر اکانت های بازی اش.
2- خرید کالا و خدمات از فروشگاه های طرف قرارداد ( به زودی )
3- عودت وجه به حساب بانکی اش.

برای عودت موجودی کیف پول الکترونیکی به کارت بانکی خود، باید ابتدا شماره کارت بانکی خود را در مدیریت اکانت مرکزی (http://account.kingsera.ir) ثبت نموده و سپس درخواست عودت وجه را صادر نمایید تا مبلغ به حساب کارت شما واریز شود. لازم به ذکر است که عودت وجه برای مبالغ بیشتر از 100 هزار تومان امکان پذیر می باشد.
 
به مناسبت نوروز باستانی از تاریخ  28 اسفند لغایت 5 فروردین جشنواره ویژه هدیه نوروزی جهت خرید سکه در عصرپادشاهان برگذار خواهد شد. به این ترتیب بازیکنان محترم در هر بار خرید سکه به میزان 25% سکه رایگان دریافت می نمایند. (خرید سکه در اکانت مرکزی شامل این طرح نمی شود)
امسال نیز همانند سال گذشته قصد داریم لحظه های آغازین سال جدید را با صلح شروع  نماییم و با توجه به اینکه زمان تحویل سال در ظهر روز 30 ام اسفند ماه می باشد، روزهای 30 اسفند و اول فروردین به عنوان روز صلح تعیین شده اند.

پیشاپیش سالی سرشار از موفقیت و پیروزی برای همه عزیزان آرزومندیم

با کمال احترام
تیم عصرپادشاهان
همانطور که مستحضرید پیش ثبت نام در سرور ۱۲ از تاریخ ۵ اسفند ماه آغاز شده بود و بازی طبق برنامه اعلام شده در ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ آغاز شد.

موفق و پیروز باشید
تیم عصرپادشاهان
همانطور که می دانید ظرفیت سرور 9 تقریبا تکمیل شده است و به همین جهت سرور 10 بازی عصرپادشاهان از امشب پیش ثبت نام خود را آغاز می نماید.  بازی در این سرور از تاریخ شنبه 16 / 10 /1391 آغاز خواهد شد. سرور 10 از نوع کلاسیک ( بین 5 الی 6 ماهه ) و با ساختار گرافیکی قرون وسطای اروپا می باشد.

امیدواریم همه شما دوستان را در سرور 10 ملاقات نماییم و سرور 10 نیز همانند سرورهای قبلی پرهیجان آغاز شود.

موفق و پیروز باشید
تیم عصر پادشاهان
همانطور که می دانید در این مدت در نمایشگاه بازی های قم و نمایشگاه بین المللی الکترونیک و کامپیوتر ایران میزبان شما عزیزان بودیم. عکس های هر دو نمایشگاه در ادامه این نوشته درج شده است.
 
1355649845KingsEra_Tehran.jpg
عصرپادشاهان در ادامه حضورهای نمایشگاهی خود به عنوان آخرین نمایشگاه داخلی خود در سال 1391 در نمایشگاه بین المللی الکترونیک و کامپیوتر ایران که در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود، حضور می یابد.

زمان نمایشگاه: یک شنبه 19 آذر الی چهارشنبه 22 آذر ماه 1391
مکان: تهران - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران - سالن خلیج فارس - طبقه همکف - غرفه عصرپادشاهان

منتظر حضور گرم شما هستیم.
 شهادت سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت را به دوستداران و شیعیان آن امام بزرگوار تسلیت عرض می نماییم و خدمت همه شما عزیزان  اعلام می کنیم که مطابق سال گذشته، امسال نیز روزهای تاسوعا و عاشورا در کلیه سرورهای عصر پادشاهان روز صلح تعیین شده است و امکان لشکرکشی و حمله به سایرین وجود ندارد.

تیم عصرپادشاهان
عصرپادشاهان در ادامه نمایشگاه های استانی خود، این بار در نمایشگاه بازی های قم حضور خواهد داشت. این نمایشگاه از روز سه شنبه 16 آبان در شهر قم در محل دائمی نمایشگاه های استان قم آغاز خواهد شد و تا روز 19 ام آبان ادامه خواهد یافت.

در این نمایشگاه همکارانی از بخش های بازرگانی، مدیران انجمن و پلیس بازی برای پاسخگویی به شما عزیزان حضور خواهند داشت. منتظر حضور گرم شما هستیم.

موفق و پیروز باشید
روابط عمومی استودیو بازی سازی توسعه سامان
در این روزها عصرپادشاهان لحظاتی پر از هیجان را در دو سرور خودش سپری می کرد. بازیکنان سرور چهار و سرور اختصاصی پردیس گیم، با تلاش در حال نبرد با گینگیزها جهت کسب کتیبه جاودان بودند و سرانجام این نبرد با پیروزی قاطعانه بازیکنان در هر دو سرور خاتمه یافت.

+ سرور 4 بازی در روز یک شنبه هفت آبان 1391  و 8 روز قبل از حمله نهایی گینگیزها با پیروزی بازیکن تااوکه و هم پیمان هایش در اتحاد ؛ زنده باد محک ؛‌ بر گینگیزها خاتمه یافت. در این سرور کلیه جوایز توسط بازیکن تصاحب شدند و گینگیزها به صورت کامل نابود شدند.

+ سرور اختصاصی پردیس گیم نیز در روز دوشنبه هشت آبان 1391  و 6 روز قبل از حمله نهایی گینگیزها با آرشیو شدن کتیبه در شهر بازیکن mojking خاتمه یافت. در این سرور کلیه جوایز به جز یک کلید طلایی و یک کلید نقره ای توسط قهرمانان تسخیر شدند.

اسامی برگزیدگان هر دو سرور در سایت رسمی در بخش لیست برندگان مشخص شده است. جوایز این قهرمانان به شماره حساب آنها که از طرف خودشان به پشتیبانی اعلام شده و توسط ایمیل تایید شده است، واریز خواهد شد.

تیم عصر پادشاهان
از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد شنبه ۲۹ مهر بازی در سرور هشت آغاز شد. سرور هشت از نوع سوپر اکسپرس بوده و طول مدت بازی در آن حدود دو ماه می باشد.

یکی از ویژگی های مهم سرور هشت، رونمایی از نسخه جدید ساختار گرافیک بازی است که امیدواریم مورد پسند همه عزیزان قرار گیرد. این نسخه گرافیکی جدید بر اساس معماری آسیایی و با تمرکز بر معماری ایرانی تولید شده است.

به امید حضور پر رنگ همه دوستان در سرور هشت و آغاز یک دوره جدید پر از هیجان.

موفق و پیروز باشید
تیم عصر پادشاهان
همانطور که می دانید نبرد سنگینی در سرور 3 برای کسب کتیبه جاودان و شکست گینگیزها انجام شد. در ابتدا بازیکن tondar1 برای کسب کتیبه جاودان به گینگیزها حمله کرد و توانست گینگیزها را شکست دهد. پس از گذشت چند ساعت از نگهداری کتیبه جاوادان این گنجینه ارزشمند به چند بازیکن دیگر منتقل شد و سرانجام در اختیار keyvan.soltan قرار گرفت. با رسیدن این کتیبه به شهرهای بازیکن keyvan.soltan این بازیکن توانست با همکاری هم اتحادی هایش از این گنجینه با ارزش دفاع نماید و سرانجام پس از گذشت ۷۲ ساعت پر از هیجان، کتیبه برای همیشه به اسم keyvan.soltan و اتحاد GOLDEN LAND ثبت شد. این افتخار بزرگ را به این دوستان تبریک و شادباش عرض می کنیم.

اسامی برگزیدگان سرور 3 در سایت رسمی در بخش لیست برندگان مشخص شده است. جوایز این قهرمانان به شماره حساب آنها که از طرف خودشان به پشتیبانی اعلام شده و توسط ایمیل تایید شده است، واریز خواهد شد.
سرور 5 بازی عصر پادشاهان در روز شنبه 25 شهریور و 5 روز قبل از حمله نهایی گینگیزها با پیروزی اتحاد غرب وحشی بر گینگیزها خاتمه یافت. این سرور در تاریخ 1391/04/10 شروع و در 1391/06/25 پایان یافت. در مجموع 33363 بازیکن در این سرور به رقابت پرداختند و سرانجام بازیکن dawnmist توانست با همکاری و حمایت هم اتحادی هایش کتیبه جاودان را تسخیر و گینگیزها را شکست دهد. در این سرور کلیه جوایز توسط بازیکن تصاحب شدند و گینگیزها به صورت کامل نابود شدند.

اسامی برگزیدگان سرور5 در سایت رسمی در بخش لیست برندگان مشخص شده است. جوایز این قهرمانان به شماره حساب آنها که از طرف خودشان به پشتیبانی اعلام شده و توسط ایمیل تایید شده است، واریز خواهد شد.

تیم عصر پادشاهان
همانطور که مستحضرید ظرفیت سرور شش بازی در حال تکمیل شدن می باشد و از این جهت پیش ثبت نام جهت سرور هفت بازی از امروز آغاز شد. سرور هفت از نوع اکسپرس می باشد و طول دوره بازی در آن 100 روز می باشد.
در این سرور نیز برای مالک کتیبه جاودان جایزه ای ویژه تعیین شده است و چندین جایزه ویژه از سوی اسپانسرهای جدید عصر پادشاهان به برندگان اهدا خواهد شد. مجموعا در این سرور بیش از 109 هزار سکه دنیای بازی و بیش از 60 میلیون ریال جوایز نقدی و تعدادی جوایز غیر نقدی به عنوان هدیه به قهرمانان اعطا خواهد شد.
پیش ثبت نام در سرور هفت از تاریخ 21 شهریور آغاز و بازی از روز شنبه اول مهر ماه در این سرور آغاز خواهد شد.

امیدواریم بازی در این سرور نیز همانند سایر سرورها و بلکه پر هیجان تر از آنها انجام شود و همه یک پاییز زیبا را در عصر پادشاهان تجربه نمایند.

تیم عصر پادشاهان

نکته مهم: دوستانی که دارای اکانت مرکزی هستند ( کلیه بازیکنان سرور 6 و بازیکنان قدیمی که برای خودشان اکانت مرکزی ایجاد کرده اند )، در زمان ثبت نام کافی است که با همان نام کاربری و رمز مرکزی ثبت نام نمایند و تنها نام مستعار، موقعیت و تخصص مورد نظر خودشان برای این سرور جدید را در مراحل ثبت نام تکمیل می نمایند.
باشگاه اعضا و قهرمانان عصر پادشاهان افتتاح شد. با راه اندازی این باشگاه، هر بازیکن یک اکانت مرکزی در باشگاه عصر پادشاهان دارد و با این اکانت می تواند در هر سروری که خواست بازی کند و نیاز به ثبت مجدد اطلاعاتش نمی باشد.

کاربردهای مهم اکانت مرکزی
1- عدم نیاز به ثبت مجدد اطلاعات در هر سرور جدید و به خاطر نگه داشتن چندین نام کاربری و رمز
2- بازیکنان می توانند نام کاربری خودشان را در سرورها بعدی نیز حفظ کنند و از همان نام کاربری در سرورهای بعدی نیز استفاده نمایند.
3- کلیه مدال ها و افتخارات بازیکن در این باشگاه نگهداری می شود و از سرور یک تا سرور n همه اطلاعات در باشگاه ثبت خواهد شد. اعضای باشگاه در صورت تمایل می توانند، مدال ها، افتخارات و رزومه خودشون را در آنجا برای دوستانشون و یا همه به نمایش بگذارند.
4- این باشگاه در واقع یک جامعه مجازی و یک محفل دوستانه برای بازیکنان است که در کنار بازی، در یک محیط دوستانه با یکدیگر در ارتباط باشند.
5- برای اعضای این باشگاه، کارت هوشمند عضویت رسمی صادر می شود که این کارت هم برای شناسایی در مراحل اعطای جوایز کاربرد دارد و هم بازیکنان می توانند با این کارت از تعداد زیادی از فروشگاه های طرف قرارداد باشگاه با تخفیف خرید نمایند.
6- سیستم متمرکز شارژ و مدیریت سکه ها: از این پس شما می توانید در اکانت مرکزی خود تعداد سکه بخرید و آنها را بین اکانت هایتان توزیع نمایید و یا سکه هایی که در یک سرور به صورت جایزه دریافت کرده اید، به اکانت مرکزی خود منتقل کرده و از آنجا به سرور دیگری منتقل نمایید.
7- آلبوم افتخارات عصرپادشاهان: کلیه مدال ها و رتبه های بازیکنان که از سرور یک تا به انتهای عصر پادشاهان کسب می نمایند، در پروفایل آنها در اکانت مرکزی ثبت می شود و این بازیکن می تواند در سرورهای آینده، در صورت تمایل خودش، افتخاراتش در سرورهای گذشته را نیز به نمایش بگذارد.
8- جامعه مجازی عصر پادشاهان: به زودی بزرگترین جامعه مجازی تخصصی بازی ایران برای مخاطبین عصر پادشاهان راه اندازی خواهد شد. این جامعه مجازی به صورت تخصصی برای گیمرها طراحی شده است و محیطی بسیار صمیمانه و جذاب برای انتقال تجربیات بین بازیکنان و ارتباط نزدیک بین دوستان و هم اتحادی ها خواهد بود. با تکمیل ثبت نام افراد در سیستم اکانت مرکزی و آماده شدن سایر زیرساخت ها جامعه مجازی عصر پادشاهان افتتاح خواهد شد.

روال انتقال اکانت های فعلی شما ( سرور 1 و 2 و 3 و 4 و 5 ) به اکانت مرکزی :

1- ابتدا به آدرس http://account.kingsera.ir بروید و یک اکانت مرکزی جدید برای خود ایجاد نمایید.
2- سپس در همان http://account.kingsera.ir با اکانت مرکزی که ایجاد کرده اید، لاگین نمایید.
3- به منوی متصل کردن اکانت بروید و اکانت هایی که در سرورهای فعلی و گذشته ( سرور یک تا 5 ایران ) دارید را به اکانت مرکزی باشگاه خود متصل نمایید.
4- با متصل کردن هر اکانت برای ایمیل شما یک کد تاییدیه ارسال می شود که برای نهایی شدن اتصال باید آنرا وارد نمایید.
5- هر یک از اکانت های فعلی خود را که به اکانت مرکزی متصل نمایید، از آن پس می توانید با اکانت مرکزی خود در آن سرور لاگین کنید و نام کاربری و رمز قدیم شما در آن سرور غیر فعال می شود.

نکته: افرادی که در سرور 6 ثبت نام کرده اند، هم اکنون به صورت خودکار دارای یک اکانت مرکزی باشگاه می باشند و دیگر نیازی به ثبت نام مجدد ندارند. کافی است با همان نام کاربری و رمز سرور 6 خود وارد http://account.kingsera.ir شوند و سایر اکانت هایشان در سرورهای یک تا 5 را به اکانت مرکزی خود متصل نمایند.

نکته: هر یک از اکانت های خود را که به اکانت مرکزی متصل نمایید، آن اکانت اطلاعات قبلش اش غیر فعال می شود و برای ورود به آن سرور باید از نام کاربری و رمز مرکزی خودتان استفاده کنید. در نهایت که همه اکانت های خودتان را به اکانت مرکزی متصل کردید، دیگری نیازی به نام کاربری و رمز هیچکدام از آنها ندارید و در همه سرورها با همین نام کاربری و رمز مرکزی لاگین می نمایید.

نکته: نام کاربری مرکزی شما در سرورها نمایش داده نمی شود و همان نام کاربری قدیمی شما همچنان به عنوان نام مستعار در سرور نمایش داده می شود. در آینده نیز در صورتیکه در یک سرور جدید ثبت نام کنید، می توانید برای خودتان برای آن سرور خاص یک نام مستعار جدید انتخاب کنید. البته امکان استفاده از خود نام کاربریتان به عنوان نام مستعار نیز وجود دارد.
در عصر پادشاهان پنج مدل سرور وجود دارد:
  1. کلاسیک: مدت 120 روز
  2. کلاسیک جایزه بزرگ: مدت 150 روز
  3. اکسپرس: مدت 90 روز
  4. سوپر اکسپرس: مدت 60 روز
  5. قهرمانان: مدت 45 روز
به عنوان دومین حضور نمایشگاهی بازی در ایران، عصر پادشاهان در نمایشگاه السیت مشهد حضور خواهد داشت. نمایشگاه السیت مشهد از یکم الی چهارم شهریور ماه برگزار می شود و ما در قلعه عصر پادشاهان در سالن فرودسی منتظر حضور گرم شما عزیزان می باشیم.

در این نمایشگاه تعدادی از دوستان پشتیبانی، پلیس بازی، واحد مارکتینگ و مدیران شرکت حضور خواهند داشت و دوستان می توانند از نزدیک با اهالی عصر پادشاهان گپ و گفتی داشته باشند.

روابط عمومی استودیو بازی سازی توسعه سامان

جوایز سرورها

‏1391/05/15
خرسندیم که به اطلاع همه برسانیم با توجه به فعالیت های عالی بازیکنان میزان جایزه سرورها افزایش یافت. به برنده کتیبه جاودان در سرور 3 مبلغ 15 میلیون ریال و در سرور 4 مبلغ 25 میلیون ریال اهدا خواهد شد. دقت داشته باشید در مجموع بیش از 200 جایزه در هر یک از این سرورها وجود دارد. این جوایز از  دویست هزار ریال تا یک میلیون و پانصد هزار ریال می باشند که بسته به نوع گنجینه تسخیر شده متفاوت خواهند بود.
امیدواریم شما را نیز در جمع برندگان سرورها مشاهده کنیم.

موفق و پیروز باشید
تیم عصر پادشاهان
سرور دو بازی عصر پادشاهان چند روز قبل از حمله نهایی گینگیزها با پیروزی اتحاد TEN_ALL  بر گینگیزها خاتمه یافت. این سرور در تاریخ 1390/11/29 شروع و در 1391/05/02 پایان یافت. در مجموع 26241 بازیکن در این سرور به رقابت پرداختند و سرانجام بازیکن i63 توانست با همکاری و حمایت هم اتحادی هایش کتیبه جاودان را تسخیر و گینگیزها را شکست دهد. سرور دو با پیروزی کامل بازیکن ها بر گینگیزها خاتمه یافت.

اسامی برگزیدگان سرور در آدرس http://s2.kingsera.ir اعلام شده است. جوایز این قهرمانان که به صورت کارت هدیه ( بانک پارسیان ) و بر اساس مبلغ جایزه تهیه شده است، از طریق پست خدمتشان ارسال خواهد شد.

تیم عصر پادشاهان
در جهت تسریع و تسهیل در روند بازی، یک قابلیت جدید به بازی اضافه شده است که شما را قادر می سازد با Right click ( فشردن دکمه راست mouse ) روی آیکن  یک ساختمان، با استفاده از باکس دسترسی سریع، درخواست ارتقا آن ساختمان را بدون وارد شدن به آن ساختمان صادر نمایید.
 
به زودی این باکس کامل تر خواهد شد و یکسری امکانات دیگر همانند امکان ارتقا اکستراهای آن ساختمان و . . . نیز اضافه خواهد شد.
برای ایجاد جذابیت بیشتر در تابستان یک سرور اختصاصی با سرعت 3X راه اندازی می شود که پیش ثبت در آن همزمان با افتتاح نمایشگاه تهران در روز 6 تیرماه و شروع بازی در آن همزمان با اختتامیه نمایشگاه یعنی 10 تیرماه خواهد بود.

این سرور از نوع سریع 3x ویژه است که در مدت 3 ماه خاتمه می یابد. در این سرور علاوه بر جوایز عادی سایر سرورها، یک جایزه بزرگ 50 میلیون ریالی برای مالک کتیبه جاودان و چندین جایزه ویژه از سوی اسپانسرهای جدید عصر پادشاهان به برندگان اهدا خواهد شد.

امیدواریم بازی در این سرور نیز همانند سایر سرورها و بلکه پر هیجان تر از آنها انجام شود و همه یک تابستان خاطره انگیز در عصر پادشاهان را تجربه نمایند.

تیم عصر پادشاهان
غرفه عصر پادشاهان در نمایشگاه بازیهای تهران (6 الی 10 تیرماه | ساعت 8:00 الی 20:00)
تهران - مصلای بزرگ امام خمینی




منتظر حضور گرمتان هستیم.
سرور یک بازی عصر پادشاهان طبق برنامه در تاریخ 15 خرداد خاتمه یافت. این در حالی بود که دقیقا روز 14 خرداد کتیبه جاودان توسط بازیکن ها پس از 24 ساعت محافظت به وضعیت آرشیو درآمده بود و سرور یک با پیروزی کامل بازیکن ها بر گینگیزها خاتمه یافت.
اسامی برگزیدگان سرور یک در آدرس http://s1.kingsera.ir مشخص شده است. جوایز این قهرمانان بسته به انتخاب خودشان به صورت حضوری در مراسم ویژه در نمایشگاه بازی های تهران و یا به صورت غیر حضوری ( ارسال از طریق پست ) اهدا خواهد شد.

تیم عصر پادشاهان
سرانجام با رسیدن روزهای آخر سرور یک، گینگیزها کتیبه افسانه ای خودشان را از سرزمین های دور به همراه لشکریانی انبوه به سمت شهرهایشان حرکت داده اند و به زودی کتیبه جاودان به بازی وارد خواهد شد.

کتیبه جاودان بزرگترین افتخار در سرور می باشد ( البته در سرورهایی که از نوع episode one هستند). و یک قهرمان بزرگ می تواند با شکست گینگیزها، کتیبه را تصاحب نموده و اسم خود را برای همیشه در کتاب افتخارات عصر پادشاهان ثبت نمایید.

چند نکته:
۱- تنها یک کتیبه جاودان در هر سرور وجود دارد.
۲- بازیکن ها می توانند با تخریب خزانه و داشتن شرایط لازم، این گنجینه را به دست بیاورند.
۳- هر سه روز یکبار مکان کتیبه بین شهرهای گینگیزها عوض می شود

شرایط لازم جهت تسخیر کتیبه:
- بازیکن باید با  لشکریانی انبوه به شهر گینگیزها حمله نماید و تمامی گینگیزها را نابود نماید. در زمان پیروزی باید حداقل 7 قهرمان و 13 مشاور در لشکریان مهاجم زنده باشند.
- بازیکن باید در سایر شهرهایش حداقل یک کلید طلایی و یا 3 کلید نقره ای داشته باشد. (این مورد در سرورهای مختلف متفاوت می باشد. به طور مثال در سرور یک ایران این گزینه نیاز نمی باشد)
- در ضمن بازیکن باید در شهری که لشکر از آنجا اعزام شده اند، خزانه خالی سطح ۲۰ داشته باشد.
- پس از لشکرکشی و به محض رسیدن کتیبه به شهر بازیکن، زمان شمار خاتمه بازی و  آرشیو کتیبه آغاز می شود. این گنجینه ارزشمند به صورت خودکار بعد از 24 ساعت که در خزانه شهر بماند، آرشیو خواهد شد و آن بازیکن مالک کتیبه جاودان خواهد شد.

تذکر: اگر بازیکن همه گینگیزها را بکشد و خزانه را تخریب کند، اما یکی از شرایط را نداشته باشد، کتیبه را بدست نمی آورد و کتیبه به صورت خودکار به شهر دیگر گینگیزها منتقل می شود.

حالا باید منتظر باشیم و ببینیم کدام قهرمان بزرگ در سرور یک مالک جاودان کتیبه خواهد بود.

آخرین اخبار: (۱۳ خرداد) پس از ساعت ها جنگ و تلاش ، کتیبه جاودان در  سرور یک توسط یکی از بازیکنان تسخیر شد و حالا این قهرمان بزرگ و هم اتحادی هایش باید با تمام توان از این گنجنیه ارزشمند به مدت 24 ساعت نگهداری نمایند تا برای همیشه به اسم آنها آرشیو شود. سرور یک ساعاتی پر از التهاب را سپری می کند و در هر لحظه تعداد زیادی ارتش و سرباز در حال جابجایی می باشد.

کتیبه جاودان تسخیر شد: (۱۴ خرداد)
همانطور که می دانید در این روزها نبرد سنگینی در سرور برای کسب کتیبه جاودان و شکست گینگیزها در حال انجام بود و سرانجام ساعت ۴ صبح روز ۱۳ خرداد، لشکریان محافظ کتیبه جاودان با یک حرکت تیمی بسیار با شکوه از سوی اتحاد "پیمان برادری" نابود شدند و بازیکن Faravar توانست با لشکریان خود خزانه گینگیزها را نابود نماید و کتیبه جاودان را به شهر خود انتقال دهد. با رسیدن این کتیبه به شهر Faravar بیست و چهار ساعت دفاع از این گنجینه با ارزش آغاز شد و در سحرگاه ۱۴ ام خرداد کتیبه برای همیشه به اسم FaraVar و اتحاد"پیمان برادری" ثبت شد.
این افتخار بزرگ را به این دوستان و به خصوص به آقای Faravar تبریک و شادباش عرض می کنیم.
به زودی لیست کامل برگزیدگان و قهرمانان سرور یک در سایت رسمی اعلام خواهد شد.
با توجه به پر شدن ظرفیت سرور 2 و روند سریع ثبت نام در سرور3، پیش ثبت نام سرور4 از روز سوم خرداد آغاز و بازی در این سرور از تاریخ 13 خرداد شروع خواهد شد. این سرور نیز همانند سایر سرورها با سرعت 2X راه اندازی خواهد شد.

امیدواریم همه شما دوستان را در سرور 4 نیز ملاقات نماییم.

موفق و پیروز باشید.
تیم عصر پادشاهان
از ساعت 11 صبح چهارشنبه ارتقا بازی به نسخه جدید آغاز شد و به جهت افزایش کارایی و سرعت، سخت افزار سرورها نیز به یک کلاستر بسیار قدرتمند ارتقا یافت. البته این ارتقا به دلیل حجم بالای اطلاعات و پیچیدگی های کار کمی بیش از انتظار ما زمان برد و با کار یکسره تیم فنی در نهایت در سحرگاه پنجشنبه پروسه ارتقا تمام شد و همه سرورهای بازی فعال شدند.

موفق و پیروز باشید
تیم فنی عصر پادشاهان
با توجه درخواست های برخی از دوستان، تصاویری از مراحل تولید بخش های شکار پرندگان و جنگل اسرارآمیز خدمتتان تقدیم می گردد.
1335773742h1.jpg
 
1335773756h2.jpg
 
این بخش ها به زودی به بازی اضافه خواهند شد و بازیکنان می توانند هیجان یک شکار طبیعی را با قهرمان های خود در یک دنیای کاملا 3D تجربه کنند.
همانطور که می دانید در تیرماه (6 الی 10 ام) امسال دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای ایران در تهران ( مصلای امام خمینی ) برگزار می شود. عصر پادشاهان نیز در این نمایشگاه میزبان کلیه بازیکنان عزیز خود خواهد بود. ما تصمیم داریم این دیدار که اولین آشنایی نزدیک تیم عصرپادشاهان با قهرمانان بازی می باشد را به بهترین شکل ممکن برگزار نماییم. لذا از دوستانی که نظر و یا ایده ای برای برگزاری با شکوه این مراسم دارند دعوت می شود تا ایده های خود را برای ما ارسال نمایند تا در نمایشگاه مورد استفاده قرار گیرد.

در ضمن باید خدمت دوستان عرض کنیم که در روز دوم نمایشگاه مراسم اعطای جوایز سرور یک برگزار خواهد شد. البته یکسری مسابقه هم توی نمایشگاه داریم مثل جام جهانی دوز و اتلو و شکار پرندگان که در هر روز به برندگان جوایز ارزشمندی اعطا خواهد شد.

منتظر نظرات و ایده های ارزشمند شما هستیم.


گینگیزها اقوام وحشی هستند که امنیت و صلح در دنیای بازی را به هم می ریزند. این اقوام از سرزمین های دور به اینجا کوچ می کنند تا با غارت شهرهای آباد، برای خود ثروتی به دست بیاورند. گینگیزها به صورت کاملا خودکار و توسط کامپیوتر کنترل می شوند و کلیه الگوریتم های وابسته به آنها اعم از ساخت نیرو، تعداد لشکریان و وضعیت حمله ها بستگی به داده های موجود در سرور دارد. یعنی بر اساس تعداد شهرها، وضعیت نیروی نظامی آنها و میانگین 100 همر اول سرور، گینگیزها تجهیز می شوند.

مراحل ظهور گینگیزها در بازی:
1- غارت اولیه شهرها: حدودا پس از گذشت یک ششم از دوره بازی، گینگیزها غارت های خود را شروع می کنند و سعی می کنند با غارت منابع از شهرها در اطراف شهرها برای خود آبادی هایی را بنا کنند.
2- حمله های بزرگ: بعد از گذشت نیمی از سرور گینگیزها برای نشان دادن قدرت خود به همرهای بزرگ سرور حمله می کنند و سعی می کنند برخی شهرها را تسخیر کنند. این حمله ها در یک بازه کوتاه (حدود 48 تا 72 ساعت) انجام می شود.
3- آوردن گنجینه به آبادی ها: در اواخر دوره بازی گینگیزها مجددا همه آبادی هایی که توسط قهرمان ها تسخیر شده است را پس می گیرند و گنجنیه های خود را به آنها منتقل می کنند. لازم به ذکر است در برخی نگارش از سرورهای بازی، کلا آبادی ها دیر آزاد می شوند و همزمان با آزادسازی آنها هدایا نیز در آنها قرار می گیرد.
4- ساخت کتیبه جاودان و سایر گنجینه های ابدی: گینگیزها در انتهای هر سرور کتیبه جاودان مربوط به آن سرور را وارد بازی می کنند و در بین شهرهای اصلی خود مخفی می کنند. البته در کنار کتیبه یک گنجینه دیگر همانند شمشیر قدرت، عصای حکمت و  . . . نیز وجود دارد که در همان زمان وارد بازی می شود.

وضعیت نظامی گینگیزها:
این اقوام وحشی نیز همانند سایرین دارای دو نوع پیاده نظام، دو نوع سواره نظام، جاسوس و دژکوب و مجنیق هستند. در برخی سرورها آنها دارای اژدها سوارانی مخوف هستند که البته بازیکنان نیز می توانند در آن سرورها، برای مقابله با این اقوام اهریمنی به شکار و تربیت اژدهای پرنده بپردازند.
نکته: سطح قدرت دفاعی و هجومی گینگیزها در آکادمی آنها 20 می باشد.
با ورود گینگیزها و گنجینه های آنها به نقشه، مرحله جوایز آغاز شد. در این مرحله امکانات زیر برای رسیدن به اهداف بزرگ آخر بازی فعال شد:

1- عمارت قهرمان جهت پرورش و مدیریت قهرمانان بزرگ

2- نیروهای تخصصی جهت استخراج آبادی ها و افزایش سطح منابع

3- خزانه و گنجینه ها

4- اردوگاه نیز برای اعزام و کنترل قهرمان ارتقا می یابد.

امیدواریم شما را در جمع برندگان و قهرمانان خوش شانس سرور یک ملاقات نماییم.

موفق پیروز باشید
تیم عصر پادشاهان
سرانجام در سرور یک بازی به مرحله هدایا رسید و گینگیزها در حال حرکت به سمت شهر هستند. گینگیزها در کنار شهرها آبادی هایی می سازند تا گنجینه های خود را در آن مخفی کنند و پس از تسخیر شهرها از آنها استفاده نمایند. اینجاست که بازیکن ها باید با تربیت قهرمان در شهرهای خود به جستجو در این آبادی های بپردازند.

قهرمان: 
برای تربیت قهرمان بازیکن باید عمارت قهرمان داشته باشد و برای آموزش قهرمان ها بسته به نوع آنها ( نیزدار ، شمشیرزن، کماندار و شوالیه ) به میزان خاصی امتیاز هوش نیاز و منابع نیاز دارید. البته اگر بازیکنی امتیاز هوش نداشته باشد، می تواند به جای امتیاز هوش از سکه استفاده نماید.
هر بازیکن می تواند به هر تعدادی که بخواهد قهرمان تربیت نمایند و آنها را برای حمله و یا دفاع تربیت نماید.

آبادی های گینگیزها:
این آبادی ها در اطراف شهرهای بازیکنان بنا می شوند و در هر کدام انبارهایی از منابع توسط گینگیزها قرارداده شده است. یک بازیکن می تواند با تسخیر یک آبادی توسط قهرمان خود، با ارسال نیروهای تخصصی مرتبط به آن آبادی تولیدات شهرهای خود را تا سقف 75% بالا ببرد. البته برخی آبادی ها دارای دو نوع منبع هستند و در این آبادی ها تولیدات شهرها از هر نوع منبع 50% بالا می رود.
نیروی تخصصی برای استخراج  آبادی های گندمی : کشاورز، برای آبادی های با ذخایره آهن، صنعتگر و برای آبادی های با ذخایر چوب نجار و برای آبادی های با ذخایر سنگ، معمار می باشد. هر نیروهای تخصصی می تواند 5% تولید شهر شما را بالا ببرد. در ضمن با ارسال منجم به آبادی ها به ازای هر منجم 2% تولید سایر نیروهای تخصصی در آن آبادی افزایش می یابد. دقت کنید که ارسال منجم به تنهایی هیچ کاربردی ندارد.
نکته: شما آبادی هایی را می توانید تسخیر نمایید که در 7*7 شهر شما باشند. شما در سطح 10 عمارت قهرمان یک آبادی و در سطح 20 آبادی دیگری را می توانید تصاحب نمایید.

گنجینه ها:
گنجینه ها در چهار قسمت نقشه به صورت مساوی و تصادفی چیده شده اند. در هر آبادی ممکن است گنجینه وجود داشته باشد و یا آبادی تنها دارای منابع سنگ و چوب و  . . . باشد. این مسئله را با جاسوسی و بر اساس تعداد سربازان گینگیز مستقر در آن آبادی می توانید متوجه شوید. بسته به نوع گنجینه در آبادی بین 100سرباز تا 250 هزار سرباز گینگیز در آبادی ها وجود دارد و بازیکن ها باید با اعزام جاسوس اهداف خود را مشخص نمایند. یعنی هر چه گنجینه ارزشمندتری در آبادی باشد، تعداد سربازهای محافظ آن بیشتر است. گنجینه های مستقر در آبادی ها عبارت اند از:  کلید طلایی ، کلید نقره ها، صندوقچه کوچک، کیسه 500 سکه ای، کیسه 100 سکه ای و کیسه 50 سکه ای می باشد.
نکته: برای جستجوی گنجینه ها شما می توانید کلیه آبادی هایی که در 30*30 شهر های شما هستند را جستجو نمایید.

جابجایی گنجینه های تسخیر نشده:
مکان گنجینه داخل آبادی ها به دو دلیل ممکن است تغییر کند و به آبادی دیگری منتقل شود:
1- جابجایی در صورت تسخیر آبادی حاوی گنجینه و نداشتن خزانه در شهر مهاجم
2- جابجایی کلی بعد از 12 از آزاد شدن گنجینه ها و عدم تسخیر آنها


افزایش شعاع مجاز برای جستجوی گنجینه ها: 

فرض کنید گنجینه ها در  یک سرور در تاریخ A وارد بازی شوند. در تاریخ A+12 روز گنجینه های تسخیر نشده، جابجا می شوند و از تاریخ A +20  روز به بعد، هر دو روز یک واحد به شعاع قابل جستجو که 15 است اضافه می شود. یعنی کاربر از تاریخ A تا تاریخ A+20 در 30*30 خودش (شعاع 15) تنها می تواند برای جستجو گنجینه اقدام کند و از روز بعد هر دو روز یک واحد به شعاع اضافه می شود. به طور مثال در روز A+40 می تواند تا شعاع 25 یعنی 50*50 شهرش را جستجو نماید.

البته در برخی سرورها، همانند سرور یک، به دلیل کم بودن تعداد همرهای بزرگ، هر روز یک واحد به شعاع قابل جستجو اضافه می شود.




گنجینه ها و هدایا:
+ پیدا کردن کلید طلایی: 50 هزار تومان
+ نگه داشتن کلید طلایی به مدت 7 روز : 100 هزار تومان
+ پیدا کردن یک کلید نقره ای و یک صندقچه کوچک: دارای جوایز نقدی و غیرنقدی به ارزش 10 تا 50هزار تومان
+ کیسه های سکه ویژه دنیای بازی

محدودیتی برای مالکیت گنجینه وجود ندارد و هر بازیکن به توجه به سطح و تعداد خزانه هایش، می تواند گنجینه به دست بیاورد. دقت کنید که هر خزانه قابلیت نگهداری دو گنجینه در خود را دارا می باشد.

خزانه:
هر بازیکن در هر شهر خود می تواند یک خزانه بسازد، خزانه در سطح 10 خود یک گنجینه و در سطح 20 خود گنجینه دیگری را می تواند جای دهد. البته برای کلید طلایی حتما باید خزانه سطح 20 باشد. در خزانه می توانید وضعیت کلیه گنجینه های دنیای بازی را مشاهده نمایید. چه آنهایی که هنوز کشف نشده اند و چه آنهایی که توسط بازیکنان تسخیر شده اند.
گنجینه ها دارای دو وضعیت فعال و قفل شده می باشند. در وضعیت فعال آن گنجینه قابل انتقال توسط مالک به شهرهای دیگر و یا قابل غارت توسط سایر بازیکنان می باشد. اما گنجینه ای به وضعیت قفل شده در آمده باشد، دیگر قابل انتقال و یا غارت نمی باشد.
بازیکنان می تواند گنجینه هایی که هنوز وضعیت آنها فعال است را به سایر شهرهای خودشان و یا شهرهای سایر بازیکنان ارسال نمایند. برای انتقال یک گنجینه به یک قهرمان نیاز دارید که گنجینه را به شهر دلخواه شما منتقل نماید.

نکته 1: کلید طلایی پس از کشف شدن توسط بازیکن در وضعیت فعال می باشد و اگر بازیکن تا 7 روز بتواند آنرا در خزانه شهرهای خود نگهداری نماید، به وضعیت قفل شده تبدیل می شود و دیگر قابل انتقال و غارت توسط سایرین نیست. نکته در مدت هفت روز، بازیکن می تواند کلی طلایی را بین شهرهای خودش منتقل کند، اما نباید به سایر بازیکن ها منتقل نماید.
نکته 2:  کلیدهایی نقره ای و صندوقچه های کوچک، تا زمانیکه بازیکن یک جفت از آنها را در یک خزانه کنار هم نداشته باشد، در وضعیت فعال هستند و به محض اینکه یک کلید نقره ای و یک صندوقچه کوچک به هم برسند، به وضعیت قفل شده تبدیل می شوند.
نکته 3: کیسه های سکه دنیای بازی به محض رسیدن به خزانه به وضعیت قفل شده تبدیل می شوند و بازیکن می تواند از آنها استفاده نماید.

غارت گنجینه ها:
سایر بازیکن می توانند برای غارت گنجینه به بازیکن مالک گنجینه حمله کنند و اگر شرایط زیر مهیا باشد، می توانند گنجینه را غارت نمایند:
1- گنجینه در خزانه در وضعیت فعال باشد.
2- لشکرکشی از نوع نبرد باشد.
3- خزانه کاملا تخریب شود.
4- با لشکریان خود قهرمان داشته باشید و قهرمان در جنگ زنده بماند.
نکته: در غارت گنجینه، فاصله مهم نیست و شما می توانید همانند جنگ های عادی به هر جای نقشه لشکرکشی نمایید.

در بسیاری از بازی های استراتژیک تنها یک هدف و یک مسیر وجود دارد و این باعث می شود که بازیکن های کوچکتر بعد از طی چند ماه از بازی دیگر انگیزه ای برای ادامه بازی نداشته باشند، زیرا توان رقابت با بازیکن های بزرگ برای هدف اصلی را ندارند. اما در عصر پادشاهان، بازی داری اهداف مختلفی است که از یک بازیکن کوچک با یک شهر تا بازیکن های بزرگ با صدها شهر، انگیزه دارند تا آخرین روز سرور به بازی خود ادامه بدهند.

اگر بخواهم کمی مسئله را بیشتر توضیح بدهم.

1- اهداف کوچک: جایزه های نقدی و غیر نقدی ( به ارزش 50 تا 500 هزار ریال ) واقع در واحه های گینگیزها. برای یافتن این جوایز شما به ارتش بزرگی نیاز ندارید.

2- اهداف میانی: یافتن کلیدها جهت ورود به کلوب قهرمانان + دریافت جایزه نقدی ( 500 هزار ریال + یک میلیون ریال )

3- اهداف بزرگ: یافتن و تسخیر قلعه اصلی حاوی کلاه خود قدرت و کتیبه جاودان و نوشتن اسم خود در کتیبه + ورود به کلوب طلایی قهرمانان

4- هدف نهایی ( در episode های اولیه)ک سه روز مقاومت در برابر سایر بازیکن ها و گینگیزهایی که می خواهند کتیبه جاودان را پس بگیرند. پس از این سه روز مقاومت شما صاحب صندوق ویژه حمل کتیبه می شوید که این در سرورهای بعدی و در کلوب طلایی بسیار برای شما مفید می باشد.

در ضمن در طول مدت بازی اصلی شما می توانید در بازی های کوچک داخل بازی مثل نبرد افکار ( بازی دوز و بازی اتللو )، شکار پرندگان، جنگل پر حادثه ( به زودی) نیز به رقابت با سایرین بپردازید و لحظاتی پر از هیجان را تجربه کنید.

عصر پادشاهان، دنیای پر از هیجان برای همه

با توجه به درخواست های زیاد بازیکنها برای ایجاد شرایطی ویژه دوره امتحانات و یا سفرهای تابستانی، قابلیت غیر فعال کردن موقتی اکانت به بازی اضافه شد و هم اکنون در حال تست آن هستیم و تا چند روز آینده به بازی (بخش تنظیمات ) اضافه خواهد شد.

بازیکن می تواند در کل دوره بازی خود، اکانت اش را به مدت 20 روز ( در یک نوبت و یا در چند نوبت) غیر فعال نماید. شرایط اکانت های غیر فعال به صورت زیر خواهد بود:
  • تولید منابع صفر می شود.
  • مصرف گندم سربازان صفر می شود.
  • امکان حمله به این بازیکن وجود ندارد.
  • خود بازیکن تا زمانیکه درخواست فعال شدن مجدد ندهد و یا به انتهای دوره غیر فعال بودن نرسد، نمی تواند هیچ کاری در اکانت خود انجام دهد.
  • بازار او غیر فعال می شود.

امیدواریم این قابلیت جدید بتواند شرایط خوبی برای دوستانی که به امتحانات آخر سال خودشان نزدیک می شوند، فراهم نماید.

سلام خدمت همه قهرمانان بزرگ عصر پادشاهان

باید خدمت همه دوستان عرض کنیم که پیش ثبت نام سرور شماره سه بازی عصر پادشاهان از امروز آغاز شد. شروع بازی در این سرور از اول اردیبهشت خواهد بود. برای ثبت نام می توانید به آدرس http://www.kingsera.ir مراجعه بفرمایید.

به امید دیدار همه شما دوستان در سرور سه.

موفق باشید
تیم عصر پادشاهان
بازیکنان برای رسیدن به مهارت لازم برای جنگ نهایی باید تمرین های مختلفی را تجربه کنند. شکار پرندگان یکی از مهمترین این تمرینات است که باعث افزایش قدرت کماندارن می شود.
 
1333637059hunter2.jpg

 
سلام خدمت همه دوستان

باید خدمت همه عرض کنیم که با توجه به روند بسیار سریع رشد بازیکنان سرور یک و سرور دو، از 20 فروردین پیش ثبت نام سرور3 آغاز می شود و بازی از اول اردیبهشت آغاز خواهد شد.

امیدواریم در این سرور نیز شاهد حضور قوی همه دوستان باشیم.

با احترام
تیم عصر پادشاهان
در ابتدا سال جدید را خدمت همه بازیکنان عزیز عصر پادشاهان تبریک عرض می کنیم و باید به اطلاع شما برسانیم که با هدف ارتقا کیفیت و افزایش سرعت سرورها در زمان های اوج بار، عملیات ارتقا سخت افزاری سرورها از ساعت ۴:۰۰ بامداد روز اول فرودین ۹۱ آغاز شد و با کمترین قطعی ممکن ( حدود ۲۰ دقیقه برای مجموع سرور یک و سرور دو ) سخت افزار سرور یک و سرور دو ارتقا یافت.

موفق و پیروز باشید
تیم عصر پادشاهان
وبلاگ رسمی برای ایجاد یک ارتباط نزدیک بین تیم توسعه دهنده بازی عصر پادشاهان و بازیکنان راه اندازی شد. در این وبلاگ سعی می کنیم، آخرین تغییرات بازی را اطلاع بدهیم و شما نیز می تونید نظرات و پیشنهادات خودتون را از طریق قسمت نظرات برای ما ارسال نمایید.

جوایز سرور یک

‏1390/11/09
با سلام خدمت همه قهرمانان عصر پادشاهان
در ابتدا از اینکه عصر پادشاهان را برای بازی انتخاب نموده اید از شما تشکر می کنیم و امیدواریم تا این لحظه از بازی لذت برده باشید.
همانطور که می دانید هر یک از سرورهای عصرپادشاهان دارای جوایز خاص نقدی و غیر نقدی می باشد که بسته به میزان پیشرفت بازیکنان به آنها اعطا می شود. تا این لحظه در سرور یک بیش از 10 میلیون ریال جایزه نقدی و بیش از 100 جایزه غیر نقدی جمع شده است که این جوایز همچنان تا انتهای سرور نیز در حال افزایش می باشد.
این جــوایز در ابتدای تابستان 91 طی مراسمی که با حضور نمایندگان وزارت ارشاد و بنیاد ملی بازی های رایانه ای برگذار خواهد شد به برندگان اعطا می گردد.

موفق و پیروز باشید
تیم عصر پادشاهان
با سلام خدمت همه قهرمانان عصر پادشاهان

در ابتدا از اینکه عصر پادشاهان را برای بازی انتخاب کرده اید از شما تشکر می کنیم و امیدواریم تا این لحظه از بازی لذت برده باشید.
سرور شماره 2 منطقه ایران از تاریخ 1 / 12 / 1390 با ویژگی های جدید آغاز به کار خواهد کرد. در همین راستا پیش ثبت نام سرور2 از تاریخ 10 / 11 / 1390 در آدرس  http://s2.kingsera.ir/signup.php  آغاز خواهد شد.

موفق و پیروز باشید
تیم عصر پادشاهان
با توجه به درخواست های فراوان کاربران ایرانی حاضر در سرورهای بین المللی بازی عصرپادشاهان مبنی بر راه اندازی سرور مخصوص ایران، اولین سرور پارسی بازی همزمان با نمایشگاه بین المللی بازیهای کامپیوتری امارات افتتاح شد. امیدواریم از بازی لذت ببرید